Na początku lutego w jednej z warszawskich restauracji miało miejsce niezwykłe wydarzenie. W asyście chóru Sound&Grace, znanego z programu „Mam Talent”, młody, zakochany mężczyzna oświadczył się swojej ukochanej. Pełne pozytywnych emocji miłosne wyznanie poruszyło nie tylko młodą kobietę, ale również wszystkich gości zgromadzonych tego dnia w restauracji. Całe zdarzenie zarejestrowała kamera Milki…
Film z oświadczynami, który ma na celu zainspirować Polaków do okazywania uczuć i mówienia „kocham”, można zobaczyć na kanale YouTube Milki http://www.youtube.com/user/MilkaPolska, a także na stronie www.fioletowastrona.pl, poświęconej najnowszej odsłonie kampanii Milki „Śmiało, bądźmy delikatni”. W ramach tej kampanii Milka zachęca Polaków do okazywania pozytywnych uczuć, bycia delikatnym, lepszym i milszym wobec innych.
„W ramach akcji Milki chcemy przekonać Polaków, że warto na co dzień okazywać bliskim ciepłe uczucia. Nie muszą to być spektakularne gesty, wystarczy nieco spontaniczności i spojrzenie na świat przez fioletowe okulary. Każdy uśmiech, pocałunek, słowo „kocham”, „dziękuję” czy zwyczajne przytulenie drugiej osoby sprawiają, że świat wokół nas staje się lepszy, a my mamy okazję do pokazania naszej łagodniejszej, delikatnej natury” – mówi Gabriel Olszewski, Brand Manager marki Milka. - „Wachlarz pozytywnych uczuć jest ogromny, dlatego tegoroczną kampanię podzieliliśmy na trzy etapy. Podczas kolejnych, pełnych emocji odsłon naszej kampanii – „Kocham Cię”, „Dziękuję” i „Przytul”, ośmielimy Polaków i zachęcimy ich do wyrażania uczuć i bycia delikatnymi.”
Pierwszy etap: „Śmiało, powiedz dziś kocham”
W związku ze zbliżającymi się Walentynkami pierwszy etap kampanii odbywa się pod hasłem „Śmiało, powiedz dziś kocham”. W ramach tego etapu zostało przygotowanych wiele atrakcji. Na dedykowanej akcji stronie www.fioletowastrona.pl, internauci mogą przygotować i wysłać bliskim osobom wyznanie miłosne, korzystając ze specjalnego formularza. Wszystkie Walentynki przygotowane przez internautów zostaną dostarczone do adresatów 14 lutego w formie linku do filmu video z udziałem Bilguuna Ariunbaatara, który pokaże wideokartkę z tekstem wyznania miłosnego, stworzoną przez uczestnika akcji. Każdego dnia trwania akcji najciekawsze wyznania są także odczytywane na antenie radia RMF FM, a ich autorzy dostają od Milki nagrody rzeczowew postaci: ramki mulitmedialnej, noclegu w hotelu, ekspresu do kawy i dwóch kubków, zestawu foundi lub zabiegów w spa.
„Jak twierdzi moja babcia, imię Bilguun w języku mongolskim oznacza „tego, który przynosi dobre wiadomości”. Okazywanie pozytywnych emocji i mówienie czułych słów mam we krwi. Dlatego udział w kampanii „Śmiało, bądźmy delikatni” to coś dla mnie!” – mówi Bilguun Ariunbaatar, który relacjonuje Milkowe wydarzenia.
Ale to dopiero początek atrakcji, bowiem etapy „Dziękuję” i „Przytul” będą przynosiły kolejne niespodzianki! O wszystkich wyzwaniach do jakich inspirować będzie Milka, wspominać będziemy na antenie RMF FM, ale także w Dzień Dobry TVN.
W programie będzie można zobaczyć także Bilguuna Ariunbaatara, który wraz z kamerą pojawi się w przestrzeni miejskiej i będzie pokazywał ludziom, co w praktyce oznacza bycie delikatnym i zachęcał do okazywania sobie uczuć.
„Uczuciowa” edycja czekolad Milki
W ramach akcji „Śmiało, bądźmy delikatni” Milka przygotowała również specjalną edycję limitowaną swoich produktów. Od lutego w sklepach można znaleźć 3 nowe, wyjątkowe czekolady, których opakowania komunikują 3 ciepłe hasła: „Dare to love”, „Dare to kiss” i „Dare to smile” – zachęcające do większej śmiałości w okazywaniu pozytywnych emocji i nawiązujące do najdelikatniejszego smaku czekolad Milka. Mają one inspirować konsumentów do wyrażania uczuć poprzez uśmiech, przytulanie, mówienie kocham. Dostępne są w 3 smakach – z kolorowymi, kakaowymi drażami, z nadzieniem mlecznym i strzelającymi cukierkami oraz z nadzieniem à la pudding waniliowy.
Czekolada Milka z kolorowymi, kakaowymi drażami, 100 g
Czekolada Milka z nadzieniem mlecznym i strzelającymi cukierkami, 100 g
Czekolada Milka z nadzieniem à la pudding waniliowy, 100 g
tagi: Kraft Foods , Milka ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...