W okresie od 30 stycznia aż do 30 marca 2012 r. zakup jednego promocyjnego słoiczka dżemu, konfitury, powideł, żurawiny czy też borówki Łowicz, ze specjalną promocyjną etykietą codziennie daje szansę wygrania atrakcyjnych nagród.
Zasady udziału w loterii promocyjnej Łowicza są bardzo proste: każdy produkt oznaczony promocyjną naklejką posiada ukryty pod nią niepowtarzalny kod alfanumeryczny, który daje prawo do udziału w losowaniu dwóch nagród: codziennej i tygodniowej. Wystarczy nabyć jeden z produktów promocyjnych (dżem, konfiturę, powidła, żurawinę lub borówkę Łowicz), a następnie zgłosić kod ukryty pod naklejką SMS-em lub zarejestrować poprzez stronę www.dzemy.pl
Zgłoszeniu powinna towarzyszyć deklaracja wyboru jednego z trzech zestawów śniadaniowych, z charakterystycznym łowickim pawim oczkiem, biorących udział w losowaniach, które odbywają się od poniedziałku do piątku, przez dziewięć tygodni trwania akcji:
- zestawu dla zapracowanych (pojemnik na śniadanie, kubek termiczny oraz podkładka pod mysz),
- zestawu dla wygodnych (poduszka, stoliczek śniadaniowy oraz taca),
- zestawu rodzinnego (czteroosobowy porcelanowy serwis śniadaniowy oraz filcowe podkładki).
W sumie w ramach loterii Łowicz obdaruje konsumentów 675 wyjątkowymi zestawami śniadaniowymi!
Każdy zarejestrowany kod dodatkowo bierze udział w losowaniu nagrody głównej: nowej kuchni (meble wraz z wyposażeniem) o wartości 30 000 zł, które odbywa się raz w tygodniu. Każdy zwycięzca może swoją kuchnię marzeń zaprojektować samodzielnie oferty salonów Black Red White (BRW). W trakcie trwania promocji do konsumentów trafi więc dziewięć kuchni o łącznej wartości 270 tysięcy zł.
Konsumenci łatwo rozpoznają produkty dżemowe Łowicza objęte promocją, dzięki nowoczesnej grafice, nawiązującej stylistyką do tradycyjnych łowickich motywów ludowych (charakterystyczne pawie oczko). Każde promocyjne opakowanie oznaczone jest etykietką, informującą o promocji, oraz naklejką z unikalnym kodem na wieczku.
Promocja trwać będzie na terenie całego kraju, od 30 stycznia do 30 marca 2012 roku. Wspiera ją silna kampania reklamowa w mediach: telewizji (Polsat, TVN, kanały pakietu AtMedia, Discovery, Animal Planet), Internecie, prasie. Kampanię i promocję przygotowała na zlecenie Agros-Nova agencja Brand Place. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.
Agros-Nova intensywnie promuje też loterię Łowicza w miejscach sprzedaży za pośrednictwem różnorodnych materiałów POS.
(TP)