W akcje zaangażowani byli i pracownicy i klienci sieci. Kasjerki, wydając paragony klientom informowały o akcji, zaś Klienci z przyjemnością kupowali maskotki akcji i kartki. Wspólny, szczytny cel motywował do oddania symbolicznych złotówek dla dzieci i umożliwienie im spędzania w przyjaznej atmosferze świąt.
Pieniądze z sprzedaży misiów i kartek świątecznych w wysokości 50 tys. zł trafiły do czterech wiosek Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Zasiliły budżety domowe rodzin SOS i pozwoliły zorganizować święta Bożego Narodzenia dla podopiecznych Stowarzyszenia.
tagi: Auchan ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...