W akcje zaangażowani byli i pracownicy i klienci sieci. Kasjerki, wydając paragony klientom informowały o akcji, zaś Klienci z przyjemnością kupowali maskotki akcji i kartki. Wspólny, szczytny cel motywował do oddania symbolicznych złotówek dla dzieci i umożliwienie im spędzania w przyjaznej atmosferze świąt.
Pieniądze z sprzedaży misiów i kartek świątecznych w wysokości 50 tys. zł trafiły do czterech wiosek Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Zasiliły budżety domowe rodzin SOS i pozwoliły zorganizować święta Bożego Narodzenia dla podopiecznych Stowarzyszenia.
tagi: Auchan ,
W maju br. liczba wniosków dotyczących zamknięcia...
Marka HELIO została uhonorowana prestiżowym Laurem Konsumenta...
W maju we wszystkich analizowanych typach sklepów ruch był...
Przedsiębiorcy apelują o doprecyzowanie przepisów...
Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania...
Uderza ona w krajową branżę transportową...
Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...