W akcje zaangażowani byli i pracownicy i klienci sieci. Kasjerki, wydając paragony klientom informowały o akcji, zaś Klienci z przyjemnością kupowali maskotki akcji i kartki. Wspólny, szczytny cel motywował do oddania symbolicznych złotówek dla dzieci i umożliwienie im spędzania w przyjaznej atmosferze świąt.
Pieniądze z sprzedaży misiów i kartek świątecznych w wysokości 50 tys. zł trafiły do czterech wiosek Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Zasiliły budżety domowe rodzin SOS i pozwoliły zorganizować święta Bożego Narodzenia dla podopiecznych Stowarzyszenia.
tagi: Auchan ,
Polska Izba Mleka podczas majowego Walnego Zgromadzenia...
W I kwartale br. sądy załatwiły blisko 23 tys. spraw...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...