Tytuł Solidnej Firmy przyznawany jest od 10 lat. Celem konkursu jest propagowanie takich zasad etyki jak uczciwość w biznesie i terminowość w kontaktach z partnerami gospodarczymi. Zgodnie z procedurą laureaci muszą przejść trzy etapy weryfikacji: działań finansowych, społecznych oraz ekologicznych.
„To dla nas prestiżowe wyróżnienie, które potwierdza, że działamy w sposób uczciwy i transparentny wobec naszych partnerów i klientów" – mówi Marek Spuz vel Szpos, prezes Fabryki Cukierków „Pszczółka”.
Program promuje tylko najlepsze firmy polecając je konsumentom, podmiotom gospodarczym i instytucjom państwowym.
tagi: Pszczółka ,
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...