Tytuł Solidnej Firmy przyznawany jest od 10 lat. Celem konkursu jest propagowanie takich zasad etyki jak uczciwość w biznesie i terminowość w kontaktach z partnerami gospodarczymi. Zgodnie z procedurą laureaci muszą przejść trzy etapy weryfikacji: działań finansowych, społecznych oraz ekologicznych.
„To dla nas prestiżowe wyróżnienie, które potwierdza, że działamy w sposób uczciwy i transparentny wobec naszych partnerów i klientów" – mówi Marek Spuz vel Szpos, prezes Fabryki Cukierków „Pszczółka”.
Program promuje tylko najlepsze firmy polecając je konsumentom, podmiotom gospodarczym i instytucjom państwowym.
tagi: Pszczółka ,
Marka HELIO została uhonorowana prestiżowym Laurem Konsumenta...
W maju we wszystkich analizowanych typach sklepów ruch był...
Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży...
Uderza ona w krajową branżę transportową...
Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...