Tytuł Solidnej Firmy przyznawany jest od 10 lat. Celem konkursu jest propagowanie takich zasad etyki jak uczciwość w biznesie i terminowość w kontaktach z partnerami gospodarczymi. Zgodnie z procedurą laureaci muszą przejść trzy etapy weryfikacji: działań finansowych, społecznych oraz ekologicznych.
„To dla nas prestiżowe wyróżnienie, które potwierdza, że działamy w sposób uczciwy i transparentny wobec naszych partnerów i klientów" – mówi Marek Spuz vel Szpos, prezes Fabryki Cukierków „Pszczółka”.
Program promuje tylko najlepsze firmy polecając je konsumentom, podmiotom gospodarczym i instytucjom państwowym.
tagi: Pszczółka ,
Polska Izba Mleka podczas majowego Walnego Zgromadzenia...
W I kwartale br. sądy załatwiły blisko 23 tys. spraw...
Profi S.A., jedna z wiodących firm w segmencie produktów...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...