Tytuł Solidnej Firmy przyznawany jest od 10 lat. Celem konkursu jest propagowanie takich zasad etyki jak uczciwość w biznesie i terminowość w kontaktach z partnerami gospodarczymi. Zgodnie z procedurą laureaci muszą przejść trzy etapy weryfikacji: działań finansowych, społecznych oraz ekologicznych.
„To dla nas prestiżowe wyróżnienie, które potwierdza, że działamy w sposób uczciwy i transparentny wobec naszych partnerów i klientów" – mówi Marek Spuz vel Szpos, prezes Fabryki Cukierków „Pszczółka”.
Program promuje tylko najlepsze firmy polecając je konsumentom, podmiotom gospodarczym i instytucjom państwowym.
tagi: Pszczółka ,
Żabka Polska, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce zdobyła...
Prezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol Tadeusz...
W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...