MAKRO Punkt we Włocławku, podobnie jak dziewięć poprzednich, to rozwiązanie skierowane głównie do klientów z sektora handlu detalicznego.
Na powierzchni ponad 1395 mkw. znajduje się około 4700 produktów. Podstawę stanowią artykuły spożywcze, takie jak konserwy, przetwory, koncentraty spożywcze, artykuły sypkie, kawa, herbata, a także świeża żywność: nabiał, owoce i warzywa. We włocławskiej hali nie brakuje również produktów spożywczych sygnowanych marką ARO i Fine Ford oraz podstawowe artykuły przemysłowe w dwóch kategoriach: art. biurowe – niezbędnych do prowadzenia biura sklepu oraz do odsprzedaży i art. pierwszej potrzeby, które każdy sklep spożywczy powinien mieć w swojej ofercie.
Ekspozycję towarów cechuje wyjątkowa przejrzystość, aby zagwarantować profesjonalnym klientom możliwość szybkiego i płynnego dokonania zakupów. W MAKRO Punkcie można również zamówić artykuły dostępne w dużych halach MAKRO i produkty katalogowe.
MAKRO Punkty funkcjonują na polskim rynku od 2009 roku. Pierwsza hala tego formatu powstała w Tarnowie. W 2010 roku otwarto trzy kolejne: w Lesznie, Słupsku, Radomiu. W 2011 roku dołączyło do nich pięć nowych placówek: w Nowym Targu, Jeleniej Górze, Pile, Gorzowie Wielkopolskim i Tarnobrzegu.
tagi: MAKRO ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...