Kampanie i Promocje

Unikatowy program partnerski Carlsberga

Poniedziałek, 30 stycznia 2012 Autor: Monika Dawiec,
Carlsberg przygotował unikatowy program partnerski dla managerów i właścicieli punktów gastronomicznych. Każdy lokal biorący udział w aktywacji oraz jego klienci mogą wygrać liczne nagrody. Są wśród nich także bilety na UEFA EURO 2012™, którego Carlsberg jest oficjalnym sponsorem.
W inicjatywie bierze udział już ponad 500 punktów gastronomicznych, które regularnie uczestniczą w losowaniu nagród. Szanse każdego lokalu na wygraną rosną w zależności od ilości sprzedanych piw Carlsberg.

Wśród nagród są gadżety związane z UEFA EURO 2012™ w tym telewizory, projektory, stoły do piłkarzyków, a także pufy w kształcie piłek oraz wykładziny imitujące murawę. Oprócz tego, lokale po spełnieniu odpowiednich warunków, otrzymują zestaw nagród gwarantowanych także związanych z nadchodzącymi Mistrzostwami.

Beer ready for 2012 to element długofalowej strategii ontrade Calrsberga skierowanej do najlepszych lokali, z którymi współpracuje. Jego celem jest z jednej strony zbudowanie i wzmocnienie relacji z klientami, ale także poprzez oferowane nagrody, jak szkolenia pro-sprzedażowe czy z zarządzania lokalem, umożliwienie im dalszego rozwoju.

tagi: Carlsberg , Euro 2012 ,