Firma Coca-Cola, jako oficjalny sponsor Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012TM, przygotowała specjalną niespodziankę dla swoich konsumentów. Od początku lutego rozpocznie się największa piłkarska loteria marek Coca-Cola i Powerade, w ramach której uczestnicy codziennie będą mogli wygrać bilety na mecze UEFA EURO 2012™ oraz 10 milionów kolekcjonerskich puszek napoju Coca-Cola. Loteria będzie trwała od 1 lutego do 29 kwietnia 2012 roku. Każdego dnia do wygrania będzie jeden podwójny bilet na mecze UEFA EURO 2012TM, a w weekendy aż cztery podwójne. Zwycięzcy loterii ogłaszani będą codziennie między 15.30 a 15.45 na antenie RMF FM
i RMF Maxxx.
Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić jeden ze specjalnie oznaczonych, promocyjnych produktów Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta, Sprite lub Powerade i zajrzeć pod nakrętkę lub etykietę. Osoby, które znajdą tam 16-cyfrowy kod i wyślą go sms-em (koszt: 0,12 zł z VAT) na wskazany numer, wezmą udział w losowaniu biletów na mecze UEFA EURO 2012™. Natomiast konsumenci, którzy pod etykietami lub nakrętkami, zobaczą napis „Puszka Coca-Cola” mogą, w wybranych punktach sprzedaży, wymienić je na puszki z napojem.
Promocją objęte są opakowania 0,5 litra i 1 litr napojów Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, opakowanie Coca-Cola light o pojemności 1 litra oraz Powerade o pojemności 0,5 litra. Napoje z promocyjnymi nakrętkami i etykietami dostępne są w 27 000 punktach sprzedaży na terenie całej Polski, od 1 stycznia 2012 roku do wyczerpania zapasów. Lista sklepów objętych promocją znajduje się na stronie www.cocacola.pl.
Akcja wspierana jest kampanią obejmującą reklamę telewizyjną i online, spotami radiowymi emitowanymi przez grupę RMF, oraz materiałami wspierającymi sprzedaż w sklepach. Polską adaptację spotu przygotował McCann Ericsson. Kreacji materiałów POS dokonała agencja Concept Room. Zakup mediów nadzoruje dom mediowy Starcom. Działania w Internecie prowadzi agencja K2. Za kampanię PR odpowiada agencja Edelman Polska.
10 stycznia odbyła się także premiera telewizyjna nowego spotu reklamowego marki Coca-Cola w ramach kampanii marketingowej przygotowanej na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012™. Jednym z elementów zaprezentowanych w spocie jest nowe hasło reklamowe kampanii „Wpadnij w PIŁKOSZAŁ!”, które wyznacza kolejny etap aktywacji marki związanej z tegorocznym piłkarskim świętem.
tagi: Coca-Cola , Powerade , Euro 2012 ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...