Głównym celem działań jest dotarcie do grupy docelowej marki PRINCESSA – kobiet, które poszukują codziennych, ale wyjątkowych przyjemności, jak np. pyszny wafelek czy ulubiony program w telewizji. Bohaterka serialu – tytułowa Julia – to wyjątkowa, utalentowana dziewczyna, pełna energii, wrażliwości, która nie boi się podejmowania wyzwań i spełniania swoich marzeń – taka właśnie jest kobieta marki PRINCESSA.
„Postanowiliśmy sponsorować serial emitowany w bardzo kobiecym paśmie w telewizji TVN, ponieważ jest on silnie związany ze światem marki. Jego nowoczesna tematyka oraz wielowątkowa fabuła to idealne tło do pokazania różnych sytuacji, w których można sięgnąć po pyszne, rozpływające się w ustach wafelki PRINCESSA” – mówi Maja Kołodziejczyk, Product Manager w Dziale Słodyczy Nestlé Polska.
W ramach działań sponsoringowych przed i po emisji serialu, a także przy zwiastunach emitowane są 8-sekundowe spoty marki PRINCESSA. Działania w TV będą miały swoje rozwinięcie w internecie – marka będzie widoczna w postaci brandingu na platformie TVN Player oraz belki.
Dopełnieniem działań sponsoringowych jest konkurs walentynkowy „Miłość jak z komiksu” komunikowany w paśmie autopromocyjnym TVN oraz na stronie internetowej www.julia.tvn.pl. Aby wziąć w nim udział, wystarczy do 14 lutego 2012 r., za pomocą aplikacji dostępnej na stronie www.konkurs.julia.tvn.pl, stworzyć komiks opowiadający historię miłosną. Na autorów dziesięciu najlepszych projektów czekają bardzo atrakcyjne nagrody: luksusowy weekend w SPA z ukochaną osobą, w towarzystwie twórców i bohaterów serialu oraz kosz pysznych wafelków PRINCESSA.
Za przygotowanie spotów telewizyjnych odpowiada Agencja Lowe. Emisja serialu „Julia” od poniedziałku do piątku o godz. 17:55.
tagi: Nestle , PRINCESSA , Julia , TVN ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...