Głównym celem działań jest dotarcie do grupy docelowej marki PRINCESSA – kobiet, które poszukują codziennych, ale wyjątkowych przyjemności, jak np. pyszny wafelek czy ulubiony program w telewizji. Bohaterka serialu – tytułowa Julia – to wyjątkowa, utalentowana dziewczyna, pełna energii, wrażliwości, która nie boi się podejmowania wyzwań i spełniania swoich marzeń – taka właśnie jest kobieta marki PRINCESSA.
„Postanowiliśmy sponsorować serial emitowany w bardzo kobiecym paśmie w telewizji TVN, ponieważ jest on silnie związany ze światem marki. Jego nowoczesna tematyka oraz wielowątkowa fabuła to idealne tło do pokazania różnych sytuacji, w których można sięgnąć po pyszne, rozpływające się w ustach wafelki PRINCESSA” – mówi Maja Kołodziejczyk, Product Manager w Dziale Słodyczy Nestlé Polska.
W ramach działań sponsoringowych przed i po emisji serialu, a także przy zwiastunach emitowane są 8-sekundowe spoty marki PRINCESSA. Działania w TV będą miały swoje rozwinięcie w internecie – marka będzie widoczna w postaci brandingu na platformie TVN Player oraz belki.
Dopełnieniem działań sponsoringowych jest konkurs walentynkowy „Miłość jak z komiksu” komunikowany w paśmie autopromocyjnym TVN oraz na stronie internetowej www.julia.tvn.pl. Aby wziąć w nim udział, wystarczy do 14 lutego 2012 r., za pomocą aplikacji dostępnej na stronie www.konkurs.julia.tvn.pl, stworzyć komiks opowiadający historię miłosną. Na autorów dziesięciu najlepszych projektów czekają bardzo atrakcyjne nagrody: luksusowy weekend w SPA z ukochaną osobą, w towarzystwie twórców i bohaterów serialu oraz kosz pysznych wafelków PRINCESSA.
Za przygotowanie spotów telewizyjnych odpowiada Agencja Lowe. Emisja serialu „Julia” od poniedziałku do piątku o godz. 17:55.
tagi: Nestle , PRINCESSA , Julia , TVN ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...