„W ten sposób chcemy podkreślić, że nie zamierzamy zaskakiwać naszych klientów żadnymi rewolucyjnymi zmianami" - zapewnia Andrzej Łotocki, szef marketingu Netto sp. z o.o. - „W ciągu 16 lat obecności na polskim rynku zawsze słuchaliśmy naszych klientów i odpowiadaliśmy na ich potrzeby. Szanujemy ich przyzwyczajenia, dlatego mogą być pewni, że odwiedzając placówki Netto zawsze kupią artykuły najwyższej jakości – zarówno renomowanych firm, jak i naszej marki własnej, w najlepszych cenach na rynku. Nasza pozycja w segmencie dyskontów jest silna i taka pozostanie."
Przekaz trafi do klientów Netto za pośrednictwem 240 bilboardów, znajdujących się przy sklepach należących do sieci. W placówkach rozwieszonych zostanie także 1000 plakatów z pieskiem Scottiem, znakiem firmowym Netto, oraz zapewnieniem o najwyższej jakości i najniższej cenie dyskontowej oferty sieci.
tagi: Netto ,
Polska Izba Mleka podczas majowego Walnego Zgromadzenia...
W I kwartale br. sądy załatwiły blisko 23 tys. spraw...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...