Auto-Spa uruchomiło 30. myjnię bezdotykową. Najnowszy obiekt pojawił się w Gliwicach przy hipermarkecie TESCO.
Pod marką Auto-Spa działają obecnie 22 myjnie własne i 8 franczyzowych. Klienci tej sieci mają do dyspozycji łącznie 130 stanowisk myjących. Najszybciej firma rozwija się na Śląsku, ale jeszcze w tym roku chce być obecna we wszystkich województwach w kraju. Najbliższe otwarcia myjni Auto-Spa planowane są w Łodzi i Warszawie.
„Rok 2012 zapowiada się bardzo pracowicie. W ostatnich tygodniach podpisaliśmy cztery nowe umowy franczyzowe i negocjujemy kolejne. Chcemy, aby w ciągu dwóch najbliższych lat sieć Auto-Spa urosła o kilkadziesiąt nowych obiektów. Planujemy wkrótce pojawić się również na Podlasiu, gdzie chcemy rozwijać naszą franszyzę” – mówi Sławomir Decewicz, prezes zarządu Auto-Spa.
Auto-Spa oferuje swoim partnerom kilka wariantów współpracy. Franczyzobiorca może zakupić licencję na gotową myjnię w wybranej lokalizacji lub zbudować własną. Sieć oferuje swoim partnerom ponad sto atrakcyjnych lokalizacji przy super i hipermarketach TESCO oraz sklepach POLOmarket. Wrocławska spółka Auto-Spa dąży do zbudowania największej ogólnopolskiej sieci myjni bezdotykowych.
Firma jest pierwszym franczyzodawcą w Polsce, który oferuje swoim partnerom kredyt na uruchomienie myjni. W 2011 roku Auto-Spa wdrożyła także własną technologię. Usługa przeznaczona jest dla franczyzobiorców i firm, które planują związać się z rynkiem myjni bezdotykowych.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.