Kampanie i Promocje

Start kampanii telewizyjnej deserów WINIARY POMYSŁ NA…

Wtorek, 17 stycznia 2012 Autor: Monika Dawiec,
16 stycznia 2011 r. ruszyła kampania telewizyjna promująca deser WINIARY POMYSŁ NA… Panna Cotta z sosem truskawkowym. Głównym celem reklamy jest przedstawienie konsumentom nowej linii efektownych deserów WINIARY POMYSŁ NA…: Panna Cotta z sosem truskawkowym, Creme Caramel z sosem karmelowym oraz Tiramisu z sosem o smaku amaretto.

W ramach kampanii w głównych stacjach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych pojawił się bardzo kobiecy spot, w którym przyjaciółki zachwycają się wyśmienitym deserem przygotowywanym przez jedną z nich.

Okazuje się, że słodka tajemnica tkwi w produkcie WINIARY POMYSŁ NA… Panna Cotta z sosem truskawkowym. Reklama zwraca uwagę na wspaniały smak, łatwość przygotowania i niezwykle atrakcyjny wygląd deserów oraz to, że zawsze się udają!

„Kampanię telewizyjną kierujemy do kobiet, które kochają przygotowywać pyszne słodkości i zwracają uwagę na to, by były one oryginalne i efektowne. To kobiety, które lubią nowości, zbierają ciekawe przepisy oraz chcą zachwycać i zaskakiwać swoich bliskich wspaniałymi deserami” – mówi Anna Chwaścińska, Product Manager w Dziale Deserów i Produktów Zbożowych Nestlé Polska.

Strategia oraz kreacja kampanii została opracowana we współpracy z Agencją Publicis. Za zakup mediów odpowiada MEC.

 

tagi: Winiary ,