W ramach kampanii w głównych stacjach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych pojawił się bardzo kobiecy spot, w którym przyjaciółki zachwycają się wyśmienitym deserem przygotowywanym przez jedną z nich.
Okazuje się, że słodka tajemnica tkwi w produkcie WINIARY POMYSŁ NA… Panna Cotta z sosem truskawkowym. Reklama zwraca uwagę na wspaniały smak, łatwość przygotowania i niezwykle atrakcyjny wygląd deserów oraz to, że zawsze się udają!
„Kampanię telewizyjną kierujemy do kobiet, które kochają przygotowywać pyszne słodkości i zwracają uwagę na to, by były one oryginalne i efektowne. To kobiety, które lubią nowości, zbierają ciekawe przepisy oraz chcą zachwycać i zaskakiwać swoich bliskich wspaniałymi deserami” – mówi Anna Chwaścińska, Product Manager w Dziale Deserów i Produktów Zbożowych Nestlé Polska.
Strategia oraz kreacja kampanii została opracowana we współpracy z Agencją Publicis. Za zakup mediów odpowiada MEC.
tagi: Winiary ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...