Nowy wygląd Biedronki obejmie nie tylko logo, które zyskało bardziej nowoczesny, trójwymiarowy wygląd, ale również wystrój i ergonomię placówek. Sklepy będą bardziej przejrzyste i wygodne dla klientów. Zmieni się w nich także układ produktów, lepiej wyeksponowane będą artykuły świeże, takie jak: nabiał, warzywa, owoce, pieczywo. Ma to odzwierciedlać dbałość o codzienną jakość i stałą dostępność najświeższych produktów w sieci.
„Odświeżenie logo oraz nowy układ graficzny sklepów to wyprzedzenie potrzeb i oczekiwań konsumenckiego rynku. Ewolucja naszych placówek na przestrzeni 16 lat istnienia w Polsce musiała zaowocować nowym wymiarem estetycznym i komunikacyjnym. Formuła przestrzenna, 3D – to także przejaw nowoczesności, który towarzyszy rozwojowi naszej oferty. Placówki, w których testowane były nowe rozwiązania, zostały bardzo pozytywnie ocenione, co utwierdziło nas w słuszności obranego kierunku rozwoju” – mówi Adam Manikowski, Dyrektor marketingu JMD.
Poza jeszcze większą dbałością o wygodę klientów i jakość, podstawowe przesłanie firmy, jakim jest hasło „codziennie niskie ceny” zostaną na stałe wpisane w model biznesowy sieci i staną się nieodłącznym elementem logo.
Ponadto już 16 stycznia br. klientów Biedronki czeka kolejna niespodzianka - będą mogli obejrzeć nowe spoty reklamowe będące elementem ogólnopolskiej kampanii komunikującej ewolucyjne zmiany. Nowa kampania pod hasłem „Daj się zaskoczyć jakością Biedronki” przygotowana przez wywodzącą się z Brazylii agencję DUDA Polska, będzie bardziej emocjonalna i rodzinna. Zaakcentuje także kluczowe cechy marki – niskie ceny w relacji do wysokiej jakości oraz bardziej przyjazny dla klienta charakter sklepów.
tagi: Biedronka ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...