P&G będzie wspierać mamy Olimpijczyków poprzez umożliwienie im uczestnictwa w Igrzyskach Olimpijskich 2012 w Londynie, zapewniając im przy tej okazji różnego rodzaju usługi, a także bilety na zawody. P&G będzie również pomagać pozostałym mamom troszczyć się o tych, którzy są dla nich najcenniejsi – ich dzieci. W Polsce P&G będzie wspierać rozwój dzieci i młodzieży poprzez sport, realizując programy i imprezy przeznaczone dla dzieci, młodzieży i ich rodziców.
„Partnerstwo to pozwala połączyć cel działania P&G, którym jest poprawa jakości życia konsumentów z celem, który stawia sobie Ruch Olimpijski – budowaniem lepszego świata poprzez sport" – mówi Marek Kapuściński, Prezes firmy Procter & Gamble w Polsce oraz na Europę Centralną. - „Poprzez nasze marki będziemy wspierać Polską Reprezentację Olimpijską. Jako firma będziemy pełnić zaszczytną rolę „sponsora mam”, ponieważ za wspaniałym sukcesami każdego sportowca – początkującego czy gwiazdy sportu – stoi jeszcze wspanialsza mama. Zamierzamy również aktywnie promować sport i jego rolę w rozwoju młodych ludzi”.
„Ideą Igrzysk Olimpijskich jest ulepszanie życia poprzez sport, co idzie w parze z wartościami P&G, do których należy poprawa jakości codziennego życia. Cieszymy się, że P&G zdecydowało się zostać naszym partnerem, co wpłynie na sytuację sportowców, ich matek i rodzin w Polsce” – mówi Ireneusz Kutyła, Dyrektor Marketingu Polskiego Komitetu Olimpijskiego.
Program partnerski P&G i Polskiego Komitetu Olimpijskiego zostanie zainaugurowany w styczniu 2012 r. badaniem opinii, które oceni stosunek Polaków do sportu i jego wpływu na rozwój dzieci i młodzieży w Polsce. Spośród innych działań, wspólnie z Polskim Komitetem Olimpijskim firma zorganizuje letnie obozy, na których dzieci będą miały okazję nie tylko rozwijać swoje sportowe talenty, ale również poznać wartości olimpijskie.
P&G będzie globalnie sponsorować wielu sportowców, którzy pojawią się w kampaniach reklamowych oraz promocyjnych.
tagi: Procter & Gamble ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...