Wiadomości

Procter & Gamble ogłasza kampanię „Dziękuję Ci, Mamo!”

Środa, 11 stycznia 2012 Autor: Monika Dawiec,
Firma Procter & Gamble (P&G), do której należą takie marki, jak Pampers, Pantene Pro-V, Always, Ariel, Vizir i Blend-A-Med, ogłosiła dzisiaj rozpoczęcie w Polsce kampanii „Dziękuję Ci, Mamo!”, w ramach której będzie wspierać Polską Reprezentację Olimpijską na Igrzyskach w Londynie 2012 oraz działać na rzecz poprawy codziennego życia mam, sportowców i rodzin w Polsce.

P&G będzie wspierać mamy Olimpijczyków poprzez umożliwienie im uczestnictwa w Igrzyskach Olimpijskich 2012 w Londynie, zapewniając im przy tej okazji różnego rodzaju usługi, a także bilety na zawody. P&G będzie również pomagać pozostałym mamom troszczyć się o tych, którzy są dla nich najcenniejsi – ich dzieci. W Polsce P&G będzie wspierać rozwój dzieci i młodzieży poprzez sport, realizując programy i imprezy przeznaczone dla dzieci, młodzieży i ich rodziców.
 
„Partnerstwo to pozwala połączyć cel działania P&G, którym jest poprawa jakości życia konsumentów z celem, który stawia sobie Ruch Olimpijski – budowaniem lepszego świata poprzez sport" – mówi Marek Kapuściński, Prezes firmy Procter & Gamble w Polsce oraz na Europę Centralną. - „Poprzez nasze marki będziemy wspierać Polską Reprezentację Olimpijską. Jako firma będziemy pełnić zaszczytną rolę „sponsora mam”, ponieważ za wspaniałym sukcesami każdego sportowca – początkującego czy gwiazdy sportu – stoi jeszcze wspanialsza mama. Zamierzamy również aktywnie promować sport i jego rolę w rozwoju młodych ludzi”.

„Ideą Igrzysk Olimpijskich jest ulepszanie życia poprzez sport, co idzie w parze z wartościami P&G, do których należy poprawa jakości codziennego życia. Cieszymy się, że P&G zdecydowało się zostać naszym partnerem, co wpłynie na sytuację sportowców, ich matek i rodzin w Polsce” – mówi Ireneusz Kutyła, Dyrektor Marketingu Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Program partnerski P&G i Polskiego Komitetu Olimpijskiego zostanie zainaugurowany w styczniu 2012 r. badaniem opinii, które oceni stosunek Polaków do sportu i jego wpływu na rozwój dzieci i młodzieży w Polsce. Spośród innych działań, wspólnie z Polskim Komitetem Olimpijskim firma zorganizuje letnie obozy, na których dzieci będą miały okazję nie tylko rozwijać swoje sportowe talenty, ale również poznać wartości olimpijskie.

P&G będzie globalnie sponsorować wielu sportowców, którzy pojawią się w kampaniach reklamowych oraz promocyjnych.

tagi: Procter & Gamble ,