Advertisement

Wiadomości

Cykoria – świąteczny bilans

Czwartek, 05 stycznia 2012 Autor: Maja Święcka,
„Pomimo słabego pierwszego kwartału 2011 roku zanotowaliśmy 20 proc. wzrost świątecznej sprzedaży" – mówi Jerzy Kurowski dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Cykoria S.A. – „Nasi klienci kupili najwięcej dodatków do ciast: proszków do pieczenia, cukrów wanilinowych, kremów do tortów, galaretek a także przypraw: zwłaszcza do mięs, ryb, bigosu i panierek. Ogromnym powodzeniem, jak co roku cieszyła się przyprawa do piernika.”

Jerzy Kurowski : „W 2012 roku chcemy położyć szczególny nacisk na nowe produkty: „Doskonały Sposób Na”:
- chrupiącego kurczaka,
- soczyste żeberka
- pieczone ziemniaki
- skrzydełka z miodem,
- karkówka z ziemniakami.

Uważamy, że w dobie wszechobecnego braku czasu produkty te mogą odnieść ogromny sukces. Zwłaszcza, że podobnie jak inne nasze najnowsze przyprawy pozbawione są glutaminianu sodu, sztucznych barwników i konserwantów.”

tagi: Cykoria ,