Od początku stycznia reklamę będzie można zobaczyć we wszystkich głównych stacjach ogólnopolskich (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat), a także stacjach tematycznych i niszowych, m.in. TVNStyle, Polsat Cafe, Kuchnia+.
Kampania jest rozwinięciem poprzedniej komunikacji marki Hortex prowadzonej pod hasłem Hortex. Poczuj smak pasji!. Główny bohater serii reklam jest charyzmatycznym pasjonatem: życia, smaku i kulinariów. W nowej odsłonie poznajemy kolejną sferę jego życia: zamiłowanie do gotowania i do dzielenia się swoją pasją, wiedzą i przepisami na pyszne potrawy poprzez internet.
Reklamie towarzyszy piosenka w aranżacji Marka Dziedzica i wykonaniu Misi Furtak z zespołu tres.b (Fryderyk za Debiut Roku 2011). Od stycznia pełną wersję piosenki można pobrać na www.hortex.pl
Spot przygotowała agencja OpusB, natomiast za zakup mediów odpowiada MEC Global.
Warzywa na Patelnię to obecnie najchętniej wybierana wśród wszystkich mrożonek grupa produktów. Wprowadzona została w 2004 roku z sukcesem tworząc nowy segment rynku – warzyw przetworzonych.
tagi: Hortex ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...