Od czasu otwarcia pierwszego Freshmarketu minęły już ponad dwa lata. Po bardzo dobrych wynikach dotychczas otwartych placówek nadszedł czas na ekspansję. Już w drugiej połowie 2011 przyspieszyliśmy otwarcia. W 2012 planuje dalsze wzrost dynamiki rozwoju sieci i powstanie kolejnych stu sklepów. Freshmarket to perspektywiczny format sklepu, który przez ostatnie dwa lata ewoluował do konceptu umożliwiającego kompleksowe zaspokojenie potrzeb klientów.
Rozbudowana oferta produktów świeżych, Freshcafe z ciepłymi przekąskami, świeżo parzoną kawą i napojami. Te wszystkie elementy poparte know how naszej firmy dają nam przewagę konkurencyjną na trudnym rynku. To już 15 Freshmarket, który powstał właśnie w Poznaniu. Warszawie mamy już 22 placówki. Kolejne sklepy będą powstawać w dużych aglomeracjach miejskich- mówił Prezes Zarządu Jacek Roszyk podczas uroczystego otwarcia.
Pani Magdalena Tyszkiewicz, Ajentka jubileuszowego sklepu, wcześniej przez ponad rok prowadziła w Poznaniu Żabkę. „Propozycja zmiany sklepu to dla mnie duże wyróżnienie i szansa rozwoju. Chciałabym, żeby ten Freshmarket funkcjonował jeszcze lepiej niż Żabka, którą kierowałam” – mówi Pani Magdalena.
Na zdjęciu: Magdalena Tyszkiewicz, Ajentka oraz Prezes Żabka Polska Jacek Roszyk
tagi: Freshmarket ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...