Jak wynika z przeprowadzonych przez Rzeczpospolitą badań konsumenckich, 5 proc. Polaków kupiło produkty bydgoskiego producenta i aż 35 proc. z nich poleciłoby je innym. Co powoduje wzrost popularności ryb i owoców morza Abramczyka? Z pewnością ich różnorodność i jakość, na którą składają się niska glazura, brak polifosforanów, a także odpowiedni sposób pakowania, pozwalający zachować ich wygląd, smak i walory odżywcze.
„Na dzień dzisiejszy kryzys nas ominął” – mówi Maciej Choiński. – „Poszerzamy grono odbiorców, powiększamy rynki zbytu, unowocześniamy park maszynowy i dynamicznie się rozwijamy.”
tagi: Abramczyk ,
Polska Izba Mleka podczas majowego Walnego Zgromadzenia...
W I kwartale br. sądy załatwiły blisko 23 tys. spraw...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...