Strona internetowa oraz profil marki Dobrowianka na Facebooku zdobyły nagrodę Webstar Creative w kategorii „Tekst/Copywriting”.
Ocenie podlegała zawartość merytoryczna dowolnego narzędzia komunikacji internetowej, a o zwycięstwie Dobrowianki zadecydowały między innymi jakość tekstów, atrakcyjność, pomysłowość, a także jasność i czytelność przekazu komunikacyjnego, którego myślą przewodnią było hasło „Zrób dla siebie coś dobrego!”.
Webstar Festival to konkurs promujący najlepsze polskie strony www oraz reklamy internetowe. W konkursie przyznawane są nagrody - Webstary dla najlepszych stron internetowych (w 27 kategoriach), Webstary Internautów - nagrody internautów (w 27 kategoriach), oraz nagroda specjalna, statuetka dla Człowieka Roku Polskiego Internetu. Festiwal organizowany jest od 2005 roku.
tagi: Dobrowianka ,
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...