W tym roku wyróżnili oni Sephora dwoma niezwykle prestiżowymi tytułami: Godłem „Jakość Obsługi 2011” oraz „Laurem Klienta 2011”. Przyznając Sephora wyróżnienie „Laur Klienta”, konsumenci uznali ją za najlepszą i najchętniej polecaną sieć perfumerii na polskim rynku. Godło „Jakość Obsługi” przyznane zostało za pierwsze miejsce pod względem poziomu obsługi klienta w branży perfumeryjnej.
„Okres przedświąteczny to czas szczególny, zawsze przygotowujemy wtedy specjalne oferty i zestawy prezentowe, a salony kuszą zmysłową i radosną atmosferą przedświąteczną, którą klienci naprawdę doceniają i chętnie nas odwiedzają” – powiedział Michał Dominik, dyrektor generalny, Sephora Polska i Czechy.
Godłem „Jakość Obsługi” wyróżniani są liderzy w zakresie jakości obsługi w poszczególnych branżach. Są to firmy, które ponad trzymilionowa społeczność konsumentów uznała za najbardziej przyjazne klientom i zapewniające najwyższe standardy obsługi. Sephora okazała się być najlepsza pod względem obsługi w branży perfumeryjnej. Klienci z całej Polski docenili profesjonalizm i uprzejmość, nienaganny wizerunek i dobrą organizację pracy zespołów Sephora oraz znakomite produkty i profesjonalne usługi znajdujące się w ofercie sieci. Zwrócili również uwagę na korzystne ceny, czytelne regulaminy promocji i przyjazny wystrój wnętrz.
W ogólnopolskiej edycji plebiscytu „Laur Klienta” konsumenci przyznali marce Sephora pierwsze miejsce w kategorii perfumerie sieciowe. Sieć uzyskała 48% głosów, pokonując inne perfumerie działające na polskim rynku, zaś najbliższy konkurent otrzymał zaledwie 30% głosów. „Laur Klienta” to najbardziej rozpoznawalny i najpopularniejszy program konsumencki, promujący najlepsze produkty oraz usługi na polskim rynku. Zwyciężają w nim marki najlepiej oceniane w swojej kategorii oraz najczęściej wymieniane i najchętniej polecane przez konsumentów innym osobom. Sephora to najlepsza i najchętniej polecana perfumeria w Polsce w 2011 roku.
„Opinie konsumentów są najlepszym wskaźnikiem oceny działania danej firmy, dlatego bardzo cieszy nas każde wyróżnienie przyznane Sephora przez naszych klientów. Lojalny i zadowolony klient, który wraca do naszych perfumerii nawet kilkanaście razy w roku po kolejne zakupy, a także po to, by miło spędzić u nas czas oraz skorzystać z oferowanych usług, to nasz największy kapitał. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że ogromna rzesza klientów doceniła w tym roku nasze wysiłki” – podsumował Michał Dominik, dyrektor generalny, Sephora Polska i Czechy.
Sephora, twórca innowacyjnego konceptu otwartej perfumerii umożliwiającej klientom nieograniczony dostęp do produktów, stara się zawsze być o krok do przodu wyprzedzając oczekiwania klientów i oferując produkty i usługi zgodne z najnowszymi trendami w pielęgnacji, makijażu i zapachach. Każda perfumeria Sephora to interaktywna przestrzeń, gdzie klienci mogą w swobodnej i inspirującej atmosferze zapoznać się z kosmetykami oraz korzystać z profesjonalnych porad ekspertów. To właśnie pobudzające zmysły salony oraz szeroki wybór kosmetyków, a ponadto fachowe porady personelu, stanowią o przewadze marki Sephora i znajdują uznanie w oczach konsumentów.
tagi: Sephora ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...