Dziesięć tysięcy sklepów, to wynik, który grupa AS Watson wypracowała w 10 lat. Jeszcze w 2001 roku grupa miała tysiąc swoich placówek. Już teraz wiadomo, że w przeciągu dekady liczba będzie dziesięć razy większa.
Przedstawiciele grupy zapowiadają, że nie poprzestaną na tym. Zamierzają dalej zwiększać liczbę wszystkich sklepów, budowanych na zobowiązaniach i lojalności wobec swoich klientów na całym świecie.
"Budujemy nasze marki na solidnych fundamentach. Wszystko robimy po to, aby zadowolić naszych klientów" – mówi Dominic Lai, dyrektor zarządzający AS Watson Group.
Przedstawiciele firmy wyliczyli również, że do końca roku grupa będzie mieć 10 tysięcy swoich sklepów w Azji i Europie. Wkład w ten sukces ma także marka Rossmanna. Po raz pierwszy w tym roku firma otworzyła ponad 100 swoich drogerii w Polsce, a obecnie ma ich już ponad 600.
"Dołożyliśmy swoją cegiełkę do tego sukcesu. Mijający rok również dla nas jest wyjątkowy ze względu na rekordową ilość nowych drogerii w Polsce. Co więcej na rok 2012 zaplanowaliśmy otwarcie kolejnych 100 drogerii. Jesteśmy zadowoleni, że mamy swój wkład w budowę AS Watson Group" – mówi Marek Maruszak, prezes Rossmann SDP.
Grupa AS Watson, do której należy 20 firm, jest potentatem na rynku branży chemiczno-kosmetycznej. Od czasu swojej działalności ASW przekształciła się w międzynarodowy koncern zdrowia i urody. W każdym tygodniu w sklepach Watson zakupy robi 26 milionów ludzi w Azji i Europie. Marka obejmuje już 33 światowe rynki – w tym tak odległe miejsca jak m.in. Hong Kong, Tajwan i Makau, Singapur, Tajlandię, Malezję, Filipiny, Korę, Indonezję i Turcję, a także Europę.
tagi: Rossmann ,
Polska Izba Mleka podczas majowego Walnego Zgromadzenia...
W I kwartale br. sądy załatwiły blisko 23 tys. spraw...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...