Advertisement

Wiadomości

Cykoria – podsumowanie roku

Czwartek, 22 grudnia 2011 Autor: Maja Święcka,
„Pomimo spowolnienia gospodarczego popyt na nasze produkty utrzymał się na zadowalającym poziomie, na co niewątpliwy wpływ miały zarówno jakość jak i cena, oferowanych przez nas artykułów” – mówi Jerzy Kurowski dyrektor marketingu Cykoria S.A.

„Pozytywnym aspektem było także ukierunkowanie Klientów na dobre, sprawdzone i przede wszystkim polskie produkty, częściowo pochodzenia krajowego. Ten patriotyzm w kupowaniu pomógł nam przetrwać kryzys i zrealizować,  wcześniej założone cele marketingowe. Przychody Cykoria S.A. kształtują się na podobnym poziomie, jak w roku poprzednim. Najcięższe były pierwsze dwa kwartały 2011r. , głównie za sprawą wysokich cen zioła angielskiego i pieprzu, który jest składnikiem wielu przypraw. Końcówka roku przyniosła jednak oczekiwany wzrost sprzedaży, przez co jesteśmy na plusie” - mówi Jerzy Kurowski dyrektor marketingu Cykoria S.A. 

tagi: Cykoria ,