„Pozytywnym aspektem było także ukierunkowanie Klientów na dobre, sprawdzone i przede wszystkim polskie produkty, częściowo pochodzenia krajowego. Ten patriotyzm w kupowaniu pomógł nam przetrwać kryzys i zrealizować, wcześniej założone cele marketingowe. Przychody Cykoria S.A. kształtują się na podobnym poziomie, jak w roku poprzednim. Najcięższe były pierwsze dwa kwartały 2011r. , głównie za sprawą wysokich cen zioła angielskiego i pieprzu, który jest składnikiem wielu przypraw. Końcówka roku przyniosła jednak oczekiwany wzrost sprzedaży, przez co jesteśmy na plusie” - mówi Jerzy Kurowski dyrektor marketingu Cykoria S.A.
tagi: Cykoria ,
Polska Izba Mleka podczas majowego Walnego Zgromadzenia...
W I kwartale br. sądy załatwiły blisko 23 tys. spraw...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...