Targi Wyposażenia, Technologii i Usług Dla Handlu RetailShow 2011 odbyły się w dniach 16 i 17 listopada 2011 roku.
Warto podkreślić, że jest to największa impreza o charakterze b2b dla sektora retail w Polsce. Targi tradycyjnie już zorganizowane zostały na terenie Warszawskiego Centrum Wystawienniczego EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego w Warszawie. Imprezę odwiedziło blisko trzy tysiące gości. Podczas dwudniowej imprezy zaprezentowało się około siedemdziesiąt firm. Wśród nich firmy specjalizujące się w wyposażeniu i umeblowaniu sklepów, producenci urządzeń chłodniczych, producenci i dystrybutorzy wag i urządzeń fiskalnych dla handlu, firmy specjalizujące się w systemach IT, specjaliści od Digital Signage i nośników reklamowych, a także firmy zajmujące się kompleksowym wyposażeniem sklepów na stacjach benzynowych.
Swoje stoiska miały między innymi następujące firmy: Epson, Es System K, Studio 2001, New Store Europe Polska, ABM, K.T.D., VKF Spork Heinz Renzel, Iglootechnika, Koncept-L, CAS Polska, Kifato MK, Yakudo Plus, Damix, Constans M, IMS, Signal Group, Insoft, Optiguard i wiele innych.
Zwieńczeniem pierwszego dnia była uroczysta Gala RetailShow 2011, połączona, m.in. z wręczeniem nagród Innowacje Handlu 2011. W tegorocznej edycji nagrody przyznane zostały czterem firmom:
• EPSON – w kategorii Czytniki, kolektory, drukarki, ekrany POS za produkt: Element systemu kuponowego: drukarka EPSON TM-C610
• INEX SYSTEM – w kategorii Systemy marketingowe POS i Digital Signage za Interaktywną Ekspozycję INEX
• SIGNAL GROUP – w kategorii Systemy i technologie IT za Drive Thru Handling Set
• KONCEPT-L – w kategorii Czytniki, kolektory, drukarki, ekrany POS za terminal danych CipherLab CP30
Nagrody i wyróżnienia wręczono też laureatom Konkursu POS Stars 2011 na najlepsze display’e roku. Konkurs organizowany jest raz w roku przez OOH magazine. Nagrodę GRAND PRIX dla najlepszej realizacji POS 2011 zdobył boks akustyczny Knauf, wyprodukowany przez firmę Willson&Brown. W tym roku w konkursie POS Stars brało udział 17 firm, wystawiając łącznie 44 ekspozytory w 12 kategoriach konkursowych. Realizacje były oceniane przez profesjonalne jury, złożone z przedstawicieli marketingu i PR’u największych firm, mediów, designerów oraz grafików.