Ogilvy Action zrealizowała dwa projekty dla NESCAFÉ Dolce Gusto Krups. Agencja odpowiada za komunikację BTL promującą portfolio marki oraz materiały POS informujące o promocji konsumenckiej „Money Back”.
NESCAFÉ Dolce Gusto to lider w kategorii ekspresów kapsułkowych. Oferuje urządzenia najwyższej jakości, bazujące na innowacyjnych technologiach marki Krups. Gwarantem doskonałej kawy dostępnej w kapsułkach jest marka NESCAFÉ, która oferuje największą na polskim rynku liczbę smaków.
W okresie przedświątecznym NESCAFÉ Dolce Gusto organizuje promocję „Money Back”. Umożliwia ona konsumentom odzyskanie nawet do 100 PLN, zależnie od zakupionego modelu ekspresu. Promocja trwała od 4 listopada do 11 grudnia 2011.
Agencja odpowiada za kreację wszystkich materiałów POS wykorzystywanych w punktach sprzedaży w kluczowym dla marki sezonie. Pierwszy projekt obejmuje komunikację BTL przedstawiającą ekspresy NESCAFÉ Dolce Gusto, bogate portfolio smaków oraz zestaw akcesoriów. Drugi projekt to seria POS dotyczących promocji konsumenckiej „Money Back”, zachęcających konsumentów do zakupu ekspresów i skorzystania z wysokich rabatów.
Najnowsze kreacje autorstwa Ogilvy Action znalazły się w punktach sprzedaży w listopadzie bieżącego roku.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.