Kampanie i Promocje

Ogilvy Action dla NESCAFÉ Dolce Gusto

Środa, 14 grudnia 2011 Autor: Monika Dawiec,
Ogilvy Action zrealizowała dwa projekty dla NESCAFÉ Dolce Gusto Krups. Agencja odpowiada za komunikację BTL promującą portfolio marki oraz materiały POS informujące o promocji konsumenckiej „Money Back”.
NESCAFÉ Dolce Gusto to lider w kategorii ekspresów kapsułkowych. Oferuje urządzenia najwyższej jakości, bazujące na innowacyjnych technologiach marki Krups. Gwarantem doskonałej kawy dostępnej w kapsułkach jest marka NESCAFÉ, która oferuje największą na polskim rynku liczbę smaków.

W okresie przedświątecznym NESCAFÉ Dolce Gusto organizuje promocję „Money Back”. Umożliwia ona konsumentom odzyskanie nawet do 100 PLN, zależnie od zakupionego modelu ekspresu. Promocja trwała od 4 listopada do 11 grudnia 2011.

Agencja odpowiada za kreację wszystkich materiałów POS wykorzystywanych w punktach sprzedaży w kluczowym dla marki sezonie. Pierwszy projekt obejmuje komunikację BTL przedstawiającą ekspresy NESCAFÉ Dolce Gusto, bogate portfolio smaków oraz zestaw akcesoriów. Drugi projekt to seria POS dotyczących promocji konsumenckiej „Money Back”, zachęcających konsumentów do zakupu ekspresów i skorzystania z wysokich rabatów.

Najnowsze kreacje autorstwa Ogilvy Action znalazły się w punktach sprzedaży w listopadzie bieżącego roku.

tagi: NESCAFÉ , Ogilvy Action ,