Kategorie produktów

Sieć sklepów Groszek świętuje 10 urodziny

Poniedziałek, 13 września 2010 HURT & DETAL Nr 9 (55) / 2010
Kampanią reklamową w najpopularniejszych stacjach radiowych, wielką loterią konsumencką i urodzinowymi cenami w gazetkach promocyjnych – tak sieć Groszek rozpoczęła świętowanie swoich 10 urodzin.
We wrześniu w sklepach Groszek ruszyła wielka urodzinowa loteria, w której do wygrania są trzy Fiaty Bravo oraz dziesiątki innych atrakcyjnych nagród. Klientów do wzięcia udziału w loterii zachęca kilkaset spotów reklamowych emitowanych w największych ogólnopolskich stacjach radiowych – RMF, RMF MAXXX oraz w Programie Pierwszym Polskiego Radia.
Sieć świętuje 10 urodziny również ze swoimi franczyzobiorcami, którzy z tej okazji spotkali się na jubileuszowej gali w dniu 27 sierpnia w Lublinie. Dodatkowo w specjalnym konkursie, każdy właściciel sklepu Groszek może wygrać atrakcyjne nagrody m.in. nowego Fiata DOBLO.



„To tutaj w Lublinie dokładnie 10 lat temu przedstawiliśmy koncepcję sklepów Groszek, która spotkała się z Państwa zainteresowaniem. W ciągu kilku lat z sieci działającej początkowo w woj. lubelskim, staliśmy się siecią ogólnopolską” – tymi słowami Marcin Jeżyna, Wiceprezes Zarządu Detal Koncept rozpoczął inauguracyjną galę dla franczyzobiorców w Filharmonii Lubelskiej. Lubelska impreza to pierwsza z pięciu regionalnych spotkań jubileuszowych. Łącznie w galach weźmie udział ponad 1 100 franczyzobiorców z całej Polski. Gościem honorowym gali w Lublinie był Artur Kawa Prezes Zarządu Emperia Holding, który odniósł się do sukcesu Groszka:
„Patrząc na osiągnięcia Groszka jestem dumny, że od początku działamy wspólnie, teraz w ramach jednej organizacji – Grupy Handlowej Emperia. Razem tworzymy siłę rynkową Emperii, razem rzucamy wyzwanie konkurencji i wyznaczamy nowe trendy pokazując, że w grupie siła” – powiedział Artur Kawa, życząc sieci kolejnego dziesięciolecia sukcesów.
Najlepsi franczyzobiorcy otrzymali pamiątkowe statuetki za zaangażowanie, staż i wkład w rozwój sieci. Wyróżnienia otrzymali także kluczowi dostawcy i producenci oraz pracownicy Detal Koncept. Po części oficjalnej wspólną zabawę uświetnił występ Moniki Bordki z zespołem.

tagi: Groszek , sieć sklepów , FMCG ,