W konkursowej puli znajduje się ponad 1 000 atrakcyjnych upominków rzeczowych. Zdobywca największej liczby punktów otrzyma kartę pre-paid Visa, zasiloną kwotą 5 000 zł.
Przez cały okres trwania akcji promocyjnej (do 31.03.2012), sklepy, które zostaną zaproszone do programu, będą mogły zbierać etykiety promocyjne umieszczone na produktach Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka S.A. Pod etykietami, występującymi w trzech kolorach – złotym, srebrnym i brązowym, znajdują się kody alfanumeryczne mające określoną wartość punktową. Uzbieranie odpowiedniej liczby punktów uprawnia do odebrania nagród z ponad 1000 propozycji, m.in. sprzętu AGD i RTV, perfum, biżuterii, wycieczek i wielu innych. Główna nagroda dla zdobywcy największej liczby punktów to karta pre-paid Visa, zasilona kwotą 5 000 zł.
Wszyscy dystrybutorzy, którzy chcieliby uczestniczyć w programie, powinni skontaktować się z przedstawicielem handlowym Zakładów Mięsnych „Pekpol Ostrołęka” w swoim regionie.
Szczegóły promocji na: www.pekpol.pl, www.nagrody.pekpol.pl
tagi: Pekpol ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...