W jej ramach do tej pory dystrybuowany był asortyment KAZ (m.in. ciśnieniomierze, termometry), natomiast teraz NAVO zostało ogólno ogólnopolskim dystrybutorem suszarek, prostownic, lokówek marki Vidal Sassoon oraz nowoczesnych masażerów, hydromasażerów i efektownych zestawów do manicure/pedicure sprzedawanych pod marką Scholl.
„Wierzymy, że rozwój współpracy z firmą Helen of Troy niesie ze sobą liczne korzyści dla wszystkich stron” - mówi Witold Gedymin, Dyrektor Trade Marketingu w NAVO. – „Naszych klientów (właścicieli i kierowników sklepów), konsumentów i producenta. Detaliści mogą w sklepach liczyć na rozwój kategorii i przyciągnięcie nowych konsumentów. Użytkownicy końcowi mogą łatwiej kupić te markowe i poszukiwane produkty. Natomiast producent może liczyć na rozwój dystrybucji i sprzedaży. Naszą rolę postrzegamy właśnie jako dystrybutora poszukującego możliwości wspólnej budowy biznesu i w tej roli upatrujemy naszą przewagę konkurencyjną.”
Wprowadzenie nowego asortymentu wspierane jest poprzez specjalne stojaki sklepowe i materiały POS.
Produkty Scholl oraz Vidal Sasson są dostępne u Przedstawicieli NAVO oraz w Call Center pod
nr 0801 677 744.
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...