Wiadomości

Intensywny rozwój ZPOW Kotlin

Poniedziałek, 12 grudnia 2011 Autor: Monika Dawiec,
Już od ponad 80 lat ZPOW Kotlin – będący od 2010 roku w rękach właścicieli firm FRUCTON i Elbro - jest dla klientów gwarancją produktów najwyższej jakości. Kotlin ma nie tylko bogatą przeszłość, ale również plany rozwoju na najbliższe lata.

Zakłady Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego Kotlin, które zawsze dbały o to, żeby jej produkty trafiały w gust odbiorców przeprowadzają kolejne inwestycje. W tym roku w zakładzie uruchomiono trzy nowe linie do przetwórstwa kukurydzy, przetworów pasteryzowanych oraz produkcji mrożonych warzyw i owoców. O 200 osób wzrosło również zatrudnienie. W ramach optymalizacji funkcjonowania firmy, wyburzono także część nieużywanych budynków. Dla potrzeb działalności operacyjnej – dotychczas był to bowiem jedynie zakład produkcyjny - stworzono natomiast działy księgowości, zakupów i sprzedaży a także dział obsługi klienta.

„Kontynuujemy współpracę z lokalnymi dostawcami. Dla nas to nie tylko element wspierania lokalnego rynku, ale przede wszystkim gwarancja, że trafia do nas towar najlepszej jakości, co z kolei przekłada się na smak naszych przetworó”.  -  mówi Maciej Wajs, Dyrektor Zakładu – „Część przetwarzanych warzyw pochodzi także z własnych upraw”.

W ostatnim czasie ZPOW Kotlin poszerzył swoją ofertę między innymi o ogórki, paprykę konserwową i mieszanki warzywne. W tej chwili charakterystyczne logo firmy można znaleźć na ponad 70 wyrobach. ZPOW „KOTLIN” wytwarza także dania gotowe  pod marką „ELBRO”, której początki sięgają 1973 roku. W ofercie dań mrożonych znajdą się między innymi produkty na bazie mąki i ziemniaków w tym: pierogi, uszka, knedle, kluski. Firma ma także mocną pozycję na rynku produktów mrożonych.

„Rozszerzyliśmy swoją ofertę, teraz będziemy pracować nad poszerzeniem sieci dystrybucj” – dodaje Krzysztof Brzozowski, Dyrektor Handlowy.

Kolejnym zwiastunem intensywnych działań nowych inwestorów na terenie zakładów w Kotlinie jest zmiana wizerunku logotypu. Powrót do oryginalnego pierwowzoru znaku ma na celu odbudowanie wysokiej pozycji i rozpoznawalności marki „KOTLIN”. 

 

tagi: Kotlin ,