Klienci saloników prasowych na terenie całej Polski mogą zamówić dowolny dziennik czy czasopismo z oferty dystrybucyjnej Kolportera. „Opłata za zamówienie pobierana jest z góry, ale jeśli w czasie trwania zamówienia wzrośnie cena wybranego czasopisma, klient nic nie dopłaci, to ryzyko Kolporter bierze na siebie” – podkreśla Justyna Pietras, specjalista ds. produktu w Departamencie Sieci Własnej Kolportera.
Żeby złożyć zmówienie, wystarczy podać tytuł wybranego czasopisma oraz okres, w którym chce się otrzymywać zamówiony tytuł – maksymalnie do trzech miesięcy. Zamiast daty końcowej, można podać liczbę – np. 10 najbliższych numerów któregoś z tygodników.
Osobie, która zdecyduje się skorzystać z usługi Teczkomat, zostanie założone w saloniku specjalne konto. Po złożeniu zamówienia klient otrzyma potwierdzenie z kodem kreskowym. Właśnie kod, podczas kolejnej wizyty w saloniku, będzie podstawą do wydania zamówionych egzemplarzy czasopisma.
Ważną informacją dla zamawiających jest, że nawet jeśli nie zdążą odebrać czasopism w wyznaczonym terminie, zarezerwowane tytuły jeszcze przez miesiąc pozostaną w saloniku prasowym. „Nie ma więc obawy, że jeśli klient np. wyjedzie na urlop, nie otrzyma zamówionych czasopism. Odbierze je po powrocie” – mówi Justyna Pietras.
tagi: Kolporter ,
W 2023 roku GK Gobarto wypracowała ponad 182 mln zł zysku...
Polacy myślą o gospodarce z coraz większym optymizmem, choć...
Tydzień przed Wielkanocą najwięcej konsumentów miało...
Ich postulatom towarzyszy jednak szereg mitów...
Prawie 1/3 inwestycji jest finansowana leasingiem...
Według danych udostępnionych przez ZUS, na koniec 2023 roku...
Autorzy raportu, podsumowując zebrane dane, biją na alarm...
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...