Klienci saloników prasowych na terenie całej Polski mogą zamówić dowolny dziennik czy czasopismo z oferty dystrybucyjnej Kolportera. „Opłata za zamówienie pobierana jest z góry, ale jeśli w czasie trwania zamówienia wzrośnie cena wybranego czasopisma, klient nic nie dopłaci, to ryzyko Kolporter bierze na siebie” – podkreśla Justyna Pietras, specjalista ds. produktu w Departamencie Sieci Własnej Kolportera.
Żeby złożyć zmówienie, wystarczy podać tytuł wybranego czasopisma oraz okres, w którym chce się otrzymywać zamówiony tytuł – maksymalnie do trzech miesięcy. Zamiast daty końcowej, można podać liczbę – np. 10 najbliższych numerów któregoś z tygodników.
Osobie, która zdecyduje się skorzystać z usługi Teczkomat, zostanie założone w saloniku specjalne konto. Po złożeniu zamówienia klient otrzyma potwierdzenie z kodem kreskowym. Właśnie kod, podczas kolejnej wizyty w saloniku, będzie podstawą do wydania zamówionych egzemplarzy czasopisma.
Ważną informacją dla zamawiających jest, że nawet jeśli nie zdążą odebrać czasopism w wyznaczonym terminie, zarezerwowane tytuły jeszcze przez miesiąc pozostaną w saloniku prasowym. „Nie ma więc obawy, że jeśli klient np. wyjedzie na urlop, nie otrzyma zamówionych czasopism. Odbierze je po powrocie” – mówi Justyna Pietras.
tagi: Kolporter ,
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...