Do grona najemców dołącza stała ekspozycja Niewidzialnej Wystawy, punkt obsługi klienta firmy kurierskiej X-press Couriers, sklep z zegarkami Dejavu, butik z odzieżą damską Maison Ela, a także sklep z biżuterią Montana.
Niecodzienną propozycję dla odwiedzających Galerię Millennium stanowi Niewidzialna Wystawa. Znajduje się ona w całkowicie zaciemnionych pomieszczeniach i przenosi zwiedzających w świat, w którym trzeba radzić sobie bez zmysłu wzroku, polegając jedynie na wrażeniach dotyku, dźwięku czy zapachu. Aby uświadomić gości z jakimi trudnościami spotykają się niewidomi, odwiedzający są stawiani w codziennych sytuacjach, takich jak przejście przez ulicę, poruszanie się po mieszkaniu czy zamówienie kawy, w których nie mogą oni jednak korzystać ze wzroku. Celem Niewidzialnej Wystawy, po której oprowadzają osoby ociemniałe lub niedowidzące, jest uwrażliwienie społeczeństwa na potrzeby niewidomych poprzez pozytywne doświadczenie. Warszawska ekspozycja jest kontynuacją projektu edukacyjnego, który zyskał wielu zwolenników w Budapeszcie oraz w Pradze.
„Wybraliśmy Millennium Plaza z powodu dogodnego położenia budynku w centrum miasta. Nasze dotychczasowe pozytywne doświadczenia ze współpracy z Atlas Estates pozwalają nam wierzyć, że będzie się ona nadal układać pomyślnie” – mówi Anna Piątosa, dyrektor generalny Niewidzialnej Wystawy.
„Niewidzialna Wystawa to niezwykłe przedsięwzięcie, którego celem jest zbliżenie do siebie świata widzących i niewidomych. Dlatego bardzo cieszymy się, że Galeria Millennium, poza ofertą handlowo-usługową, będzie mieściła tak ciekawe i szczytne przedsięwzięcie” – mówi Ewa Janiszewska, pełnomocnik zarządu ds. powierzchni komercyjnych w Atlas Estates.
Wśród nowych najemców Galerii Millennium ciekawą ofertę posiada sklep Deja vu, którego otwarcie jest zaplanowane na luty 2012. Deja vu oferuje zegarki modowe, które można dopasowywać do ubioru, okazji i mody. Zmieniając pasek, bransoletę oraz ozdobne pierścienie można stworzyć swój wyjątkowy zegarek, podkreślający styl i osobowość. Już działający punkt handlowy Montana oferuje natomiast biżuterię modową takich marek, jak By dziubeka czy Swarovski. Nowo otwarty butik Maison Ela proponuje markową odzież damską producentów, takich jak francuski Sinequanone czy polskie Echo. Punkt obsługi X-press Couriers zacznie świadczyć usługi kurierskie od stycznia.
Millennium Plaza to budynek biurowo-handlowy, który oferuje najbardziej konkurencyjne stawki wynajmu w centrum Warszawy, zapewniając jednocześnie wysoki standard wykończenia. Ten 112-metrowy budynek klasy B+ został zakupiony przez firmę Atlas Estates w 2006 roku za łączną kwotę 76 milionów euro. Znajduje się przy Al. Jerozolimskich 123A, przy przecięciu głównych tras komunikacyjnych. Na 28 piętrach posiada łącznie 34 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni komercyjnej, w tym 6 tys. mkw. powierzchni handlowej w Galerii Millennium oraz 28 tys. mkw. powierzchni biurowej. Wieżowiec wyposażony jest w 549 miejsc parkingowych, 9 wind osobowych oraz 6 sal konferencyjnych. Wśród najemców Millennium Plaza wymienić można m.in. tak renomowane marki i instytucje jak: Groupon, DELL, Ambasada Meksyku, Assecco czy linie lotnicze Turkish Airlines. Więcej informacji znajduje się na stronie www.millenniumplaza.pl.
tagi: Millennium Plaza ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...