We wrześniu, wraz z uruchomieniem sieci, przedstawiciele Tradisu przyjęli bardzo ambitne plany rozwoju. Wówczas pod szyldem Minutka funkcjonowało 6 pilotażowych placówek. W październiku Tradis rozpoczął intensywne działania mające na celu pozyskanie kolejnych partnerów projektu. Klienci Tradisu pozytywnie przyjęli ofertę dystrybutora. Z każdym miesiącem sieć rośnie średnio o 40 kolejnych sklepów.
„Zgodnie z zapowiedziami do końca roku na polskim rynku handlowym będzie funkcjonowało co najmniej 120 Minutek, a kolejny rok chcemy zamknąć z liczbą 600 partnerów. Sieć dynamicznie się rozwija, a kolejni detaliści deklarują chęć dołączenia do projektu. To potwierdza, że małe sklepy chcą umacniać współpracę z Tradisem i właśnie w nas widzą solidnego partnera, z którym mogą skutecznie budować przewagę konkurencyjną” - mówi Kazimierz Mars, Prezes Zarządu Tradisu.
Dotychczas Grupa Dystrybucyjna Tradis kierowała swoją ofertę współpracy głównie do właścicieli sklepów zaopatrujących się poprzez usługę serwisową - z dowozem. Nowość w ofercie Tradisu - sieć Minutka - skupia detalistów, którzy preferują samodzielne zakupy w halach Cash & Carry. Dodatkowo, Tradis oferuje partnerom Minutki szereg korzystnych rabatów, promocji na najbardziej rotujące produkty i atrakcyjne ceny zakupu.
„Czas pokazał, że uzupełnienie oferty franczyzowej Grupy o partnerską sieć Minutka było strzałem w dziesiątkę. Poprzez sieć umacniamy współpracę z niezależnymi detalistami dostarczając im narzędzi do skutecznego konkurowania na rynku. Do projektu przystępują klienci hal Cash & Carry Tradisu, a także właściciele sklepów, którzy dotychczas zaopatrywali się w konkurencyjnych hurtowniach. Minutki z powodzeniem funkcjonują zarówno w małych miejscowościach, jak i na osiedlach większych miast” - mówi Tomasz Ciepłowski, Dyrektor Sprzedaży C&C Tradisu.
W ramach sieci Minutka Tradis finansuje koszty wizualizacji i dostosowania placówek do standardów sieci, organizuje salę sprzedaży, udziela wskazówek dotyczących ekspozycji towaru. Od partnerów oczekuje utrzymywania indywidualnie określonego poziomu obrotów z halami Cash & Carry Tradisu. Minutka, obok stałego wsparcia w prowadzeniu biznesu, zapewnia pełen pakiet materiałów wspomagających sprzedaż. Strategię komunikacji promocji opiera na plakatach informujących o atrakcyjnych okazjach cenowych. Co tydzień detalista odbiera zestaw sześciu plakatów z produktami objętymi promocjami. Sieć Minutka organizuje także konkursy konsumenckie. W planach są również ogólnopolskie spotkania i konferencje sprzedażowe z uczestnikami sieci.
tagi: Tradis ,
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...