We wrześniu, wraz z uruchomieniem sieci, przedstawiciele Tradisu przyjęli bardzo ambitne plany rozwoju. Wówczas pod szyldem Minutka funkcjonowało 6 pilotażowych placówek. W październiku Tradis rozpoczął intensywne działania mające na celu pozyskanie kolejnych partnerów projektu. Klienci Tradisu pozytywnie przyjęli ofertę dystrybutora. Z każdym miesiącem sieć rośnie średnio o 40 kolejnych sklepów.
„Zgodnie z zapowiedziami do końca roku na polskim rynku handlowym będzie funkcjonowało co najmniej 120 Minutek, a kolejny rok chcemy zamknąć z liczbą 600 partnerów. Sieć dynamicznie się rozwija, a kolejni detaliści deklarują chęć dołączenia do projektu. To potwierdza, że małe sklepy chcą umacniać współpracę z Tradisem i właśnie w nas widzą solidnego partnera, z którym mogą skutecznie budować przewagę konkurencyjną” - mówi Kazimierz Mars, Prezes Zarządu Tradisu.
Dotychczas Grupa Dystrybucyjna Tradis kierowała swoją ofertę współpracy głównie do właścicieli sklepów zaopatrujących się poprzez usługę serwisową - z dowozem. Nowość w ofercie Tradisu - sieć Minutka - skupia detalistów, którzy preferują samodzielne zakupy w halach Cash & Carry. Dodatkowo, Tradis oferuje partnerom Minutki szereg korzystnych rabatów, promocji na najbardziej rotujące produkty i atrakcyjne ceny zakupu.
„Czas pokazał, że uzupełnienie oferty franczyzowej Grupy o partnerską sieć Minutka było strzałem w dziesiątkę. Poprzez sieć umacniamy współpracę z niezależnymi detalistami dostarczając im narzędzi do skutecznego konkurowania na rynku. Do projektu przystępują klienci hal Cash & Carry Tradisu, a także właściciele sklepów, którzy dotychczas zaopatrywali się w konkurencyjnych hurtowniach. Minutki z powodzeniem funkcjonują zarówno w małych miejscowościach, jak i na osiedlach większych miast” - mówi Tomasz Ciepłowski, Dyrektor Sprzedaży C&C Tradisu.
W ramach sieci Minutka Tradis finansuje koszty wizualizacji i dostosowania placówek do standardów sieci, organizuje salę sprzedaży, udziela wskazówek dotyczących ekspozycji towaru. Od partnerów oczekuje utrzymywania indywidualnie określonego poziomu obrotów z halami Cash & Carry Tradisu. Minutka, obok stałego wsparcia w prowadzeniu biznesu, zapewnia pełen pakiet materiałów wspomagających sprzedaż. Strategię komunikacji promocji opiera na plakatach informujących o atrakcyjnych okazjach cenowych. Co tydzień detalista odbiera zestaw sześciu plakatów z produktami objętymi promocjami. Sieć Minutka organizuje także konkursy konsumenckie. W planach są również ogólnopolskie spotkania i konferencje sprzedażowe z uczestnikami sieci.
tagi: Tradis ,
Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu po raz kolejny wyłoniła...
27 maja w Teatrze Kamienica w Warszawie odbyła się Gala...
Trwają negocjacje ws. długoterminowych ram...
Obniży za to skłonność pracodawców do podwyżek...
W lipcu ma być gotowy projekt wspólnej polityki rolnej po...
46,7% Polaków wierzy we wzrost rdr. swojej siły nabywczej...
Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie...