Kalendarz Carlsberga to już tradycja. W tym roku będzie miał on jednak charakter wyjątkowy, bo stworzony został przez polskich artystów nowego pokolenia. W ten sposób marka kontynuuje tradycję mecenatu zapoczątkowaną przez jej założyciela J. C. Jacobsena, miłośnika sztuki, którego prywatna kolekcja dała początek duńskiemu muzeum Ny Carlsberg Glyptotek.
Kalendarz w oryginalny sposób przybliża konsumentom markę Carlsberg. Dwanaście wyjątkowych prac zainspirowanych zostało ponad 160-letnią historią firmy oraz przyszłorocznymi wydarzeniami, w których Carlsberg odegra niezwykłą rolę: UEFA EURO 2012™ i Przystanek Woodstock.
„Przygotowując tegoroczną promocję świąteczną, chcieliśmy, aby nasi konsumenci dostali prezent wyjątkowy. Inspirowani postawą J.C. Jacobsena, podjęliśmy wyzwanie, by stworzyć galerię prac polskich artystów nowego pokolenia. W ten nietypowy sposób chcemy przybliżyć konsumentom świat Carlsberga, który łączy w sobie browarnicze tradycje, piłkarskie emocje oraz sztukę” – mówi Maciej Szalaty, Senior Brand Manager Carlsberg.
Kalendarz Carlsberga na rok 2012 dołączony będzie do specjalnie oznakowanych 10-paków. Promocyjne paki można nabyć już od połowy listopada w wybranych sieciach handlowych, a sam kalendarz zobaczyć na stronie http://carlsberg.pl/#/Kalendarz2012.
tagi: Carlsberg ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...