Nowe sklepy zostaną otwarte na poziomie +1. Należący do sieci sklepów modnego obuwia i akcesoriów Centro, w Galerii Tęcza zajmie powierzchnię 420 mkw. Zorientowany na młodych ludzi w wieku od 17 do 30 lat, oferuje unikatowe kolekcje dostępne w atrakcyjnych cenach. Asortyment sklepu liczy ponad 2 tysiące modeli. Sklepy Centro są otwierane w najbardziej popularnych centrach handlowych.
Monnari to jedna z najbardziej znanych i rozpoznawalnych marek odzieżowych na polskim rynku. W sklepie, o powierzchni 180 mkw., zaoferuje eleganckie i markowe stroje, z myślą o kobietach powyżej 30. roku życia.
„Galeria Tęcza liczy obecnie około 80 sklepów sieciowych marek i jest jedynym w regionie centrum handlowym z tak bogatą ofertą. Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci mogli korzystać z jak największej liczby sklepów i usług. Nowe marki w naszej galerii doskonale uzupełniają jej ofertę odzieżową i obuwniczą. Marka Centro to przekrój najnowszych tendencji w dziedzinie obuwia i akcesoriów. dzięki czemu młodzi klienci będą mogli poczuć się modnie i stylowo za rozsądną cenę. Z kolei panie, ceniące klasyczną elegancję, wysokiej jakości krawiectwo, a jednocześnie wygodę, na pewno znajdą coś dla siebie w sklepie Monnari, oferującym kolekcje powstałe w duchu współczesnego minimalizmu” – mówi Halina Wyborska, Rzecznik Prasowy Rank Progress SA.
Najemcami Galerii Tęcza są między innymi: Adidas, Apart, Apteka Farmacja Plus, Big Star, Camaieu, Carre, Cayman, CCC, Cropp Town, Distance, Diverse, Douglas, Dream of New York, Empik, Gatta, H&M, Hi Mountain, High Land, Hokus Pokus, Home&You, House, Inglot, Kolporter, Kruk&Wólczanka, Magra, Martes Sport, Media Expert, Mohito, Nike, Orsay, Reebok, Reporter, Reserved, Rossmann, Smyk, Solar, Sunset Suit, Swiss, Tally Weijl, T-mobile, TP SA, Triumph, Tui, Pawo, Play, Plus, Pralnia Chemiczna Biała Róża, Promod, Wojas, Wójcik, Yes, Yves Rocher, Verona, 5 10 15, restauracje: 3 naj, Broaster, Cafe Vanilia, Efez, lodziarnia Madagaskar, pizza Siciliano i Noodle w Pudle, a także klub Fitness Condizione.
Kaliskie centrum handlowe znajduje się w miejscu znanego mieszkańcom miasta supersamu Tęcza. Dawny Społem zamienił się w budynek o powierzchni całkowitej liczącej 33,7 tys. mkw. Oficjalne otwarcie galerii odbyło się 22 października br. Tego dnia obiekt odwiedziło prawie 100 tysięcy osób.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, do końca br. ma zostać sfinalizowana umowa sprzedaży galerii spółce celowej związanej z amerykańskim funduszem Blackstone Real Estate. Kwotę transakcji ustalono na 39,8 mln euro netto. Ostateczna cena może ulec zmianie w umowie przyrzeczonej po zakończeniu badania due diligence prowadzonego przez kupującego. Szacowane przychody z wynajmu Galerii Tęcza to około 3,2 mln euro rocznie.
tagi: Galeria Tęcza ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...