Żeby wziąć udział w loterii należy kupić w sklepie Groszek co najmniej jeden produkt firmy Coca-Cola oraz Nestlé (marki Nestlé, Winiary, Nescafe) z aktualnej gazetki handlowej, a następnie za pomocą SMS wysłać zgłoszenie uczestnictwa w konkursie.
„Powoli zbliżamy się do końcówki bieżącego roku, dlatego przygotowaliśmy dla konsumentów naszej sieci liczne promocje na produkty adekwatne do ich potrzeb w nadchodzące święta. Aby dodatkowo wyróżnić i uatrakcyjnić ofertę naszych sklepów uruchomiliśmy wyjątkową loterię mikołajkową. W ten sposób chcemy zachęcić klientów do dokonywania świątecznych zakupów właśnie w placówkach sieci Groszek, tym samym przyczyniając się do zwiększenia obrotów w sklepach naszych franczyzobiorców” – mówi Paweł Wardziński, Dyrektor Handlowy sieci Groszek.
W mikołajkowej loterii do wygrania jest wiele atrakcyjnych nagród. Wśród nich 10 laptopów HP mini oraz samochód Alfa Romeo Giulietta. Loterii towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa w Radio ZET. Mikołajkowa loteria to już siódmy konkurs zorganizowany przez sieć Groszek w tym roku. W ramach akcji promocyjnych sieć Groszek rozdała swoim klientom sprzęt AGD, laptopy, telewizory, skutery, aparaty fotograficzne czy bony na podróże do wybranego kraju. Przedstawiciele sieci wręczyli także kluczyki do czterech samochodów osobowych. Kolejne nagrody, w tym kolejny samochód osobowy, już w grudniu trafią do zwycięzców trwającej loterii mikołajkowej.
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex, w dniu...
Polska Izba Mleka podczas majowego Walnego Zgromadzenia...
Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...