Galeria Pestka w Poznaniu, o łącznej powierzchni handlowej 42 000 m2, z parkingiem na 1 000 miejsc, jest popularnym rodzinnym centrum handlowym. Największe sklepy w centrum to hipermarket Carrefour, market budowlany Praktiker i sklep SATURN oferujący elektronikę i sprzęt AGD. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych w Galerii Pestka znajdują się: C&A, KappAhl, Bata, DEICHMANN, Douglas, Rossmann i wiele innych. Centrum oferuje także zróżnicowane możliwości rozrywki i rekreacji, a także liczne restauracje
i kawiarnie.
Od 1 grudnia 2011 roku zarządzanie Galerią Pestka przejmuje Master Management Group, wiodąca polska firma zarządzająca i inwestująca w nieruchomości handlowe, która jest także odpowiedzialna za zarządzanie pozostałymi centrami z portfela King’s Street Retail.
“Cieszymy się bardzo, że Galeria Pestka dołącza do platformy King’s Street Retail, bo centrum to zyskało już w Poznaniu popularność, a jednocześnie ma doskonałe perspektywy dalszego rozwoju. Jestem przekonany, że dzięki naszemu doświadczeniu w zapewnianiu klientom jak najlepszych doświadczeń podczas zakupów grono najemców Galerii Pestka powiększy się o nowe, pożądane marki, co w efekcie podwyższy frekwencję w centrum i zwiększy obroty najemców” – mówi Paul Kusmierz, prezes Master Management Group.
tagi: Galeria Pestka ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...