Advertisement

Z rynku FMCG

Przejrzystość i nowoczesność - ruszyła nowa strona MAKRO

Czwartek, 01 grudnia 2011 Autor: Monika Dawiec,
MAKRO Cash & Carry uruchomiło odświeżoną wersję serwisu internetowego www.makro.pl.

Nowa strona www.makro.pl została stworzona z myślą o coraz bardziej wymagających klientach, dla których liczy się profesjonalizm, kompletna i łatwo dostępna oferta dopasowana do ich potrzeb. Rozbudowane zostały elementy poświęcone produktom i usługom MAKRO. Poszerzona i uporządkowana została część strony poświęcona markom dystrybuowanym w hurtowni na wyłączność: Rioba, Fine Food, Horeca Select, Sigma, H-Line czy aro.

W odświeżonej wersji serwisu wprowadzone zostały nowe sekcje tematyczne: „Świat produktów” – strona poświęcona poszczególnym kategoriom produktowym dostępnym w ofercie MAKRO oraz „Lifestyle” z najciekawszymi informacjami o konkursach, kampaniach promocyjnych czy akcjach społecznych prowadzonych przez firmę. 

 

tagi: MAKRO ,