Nowa strona www.makro.pl została stworzona z myślą o coraz bardziej wymagających klientach, dla których liczy się profesjonalizm, kompletna i łatwo dostępna oferta dopasowana do ich potrzeb. Rozbudowane zostały elementy poświęcone produktom i usługom MAKRO. Poszerzona i uporządkowana została część strony poświęcona markom dystrybuowanym w hurtowni na wyłączność: Rioba, Fine Food, Horeca Select, Sigma, H-Line czy aro.
W odświeżonej wersji serwisu wprowadzone zostały nowe sekcje tematyczne: „Świat produktów” – strona poświęcona poszczególnym kategoriom produktowym dostępnym w ofercie MAKRO oraz „Lifestyle” z najciekawszymi informacjami o konkursach, kampaniach promocyjnych czy akcjach społecznych prowadzonych przez firmę.
tagi: MAKRO ,
Herbapol-Lublin został uhonorowany tytułem „Odpowiedzialny...
Grupa Żabka została po raz pierwszy objęta kompleksową...
Z analizy sklepowej ekspozycji, przeprowadzonej przez spółkę...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...
Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji...
Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać...
Inflacja napędza spiralę...
Absurdów podatkowych nie brakuje...