Nowa strona www.makro.pl została stworzona z myślą o coraz bardziej wymagających klientach, dla których liczy się profesjonalizm, kompletna i łatwo dostępna oferta dopasowana do ich potrzeb. Rozbudowane zostały elementy poświęcone produktom i usługom MAKRO. Poszerzona i uporządkowana została część strony poświęcona markom dystrybuowanym w hurtowni na wyłączność: Rioba, Fine Food, Horeca Select, Sigma, H-Line czy aro.
W odświeżonej wersji serwisu wprowadzone zostały nowe sekcje tematyczne: „Świat produktów” – strona poświęcona poszczególnym kategoriom produktowym dostępnym w ofercie MAKRO oraz „Lifestyle” z najciekawszymi informacjami o konkursach, kampaniach promocyjnych czy akcjach społecznych prowadzonych przez firmę.
tagi: MAKRO ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...