Dzięki partnerskim relacjom ze swoim największym klientem – Grupą Eurocash – Kompania Piwowarska wprowadziła we wszystkich hurtowniach grupy świąteczny nastrój. W 129 halach Eurocash Cash & Carry w Polsce zamontowane zostały czterometrowe choinki wraz z ozdobami, które stały się elementem świątecznej ekspozycji piw Kompanii Piwowarskiej. Dzięki temu kategoria piwna otrzymała wyjątkowy świąteczny charakter i podkreśla okazję zakupową, jaką są święta.
Szansę na otrzymanie dwumetrowej choinki w prezencie od Kompanii Piwowarskiej otrzymało również 2.000 właścicieli sklepów abc. Warunkiem otrzymania świątecznego drzewka było dokonanie w okresie 21.11 – 02.12.2011 zakupu w hurtowni Eurocash Cash & Carry określonej ilości piw Kompanii Piwowarskiej. Dzięki temu detalista otrzymał także możliwość zbudowania świątecznej piwnej ekspozycji w swoim sklepie.
Co więcej, robiąc zdjęcie własnej ekspozycji i wysyłając je przez formularz na stronie www.choinkawabc.pl do dn. 05.12, właściciele sklepów abc mogą wziąć udział w konkursie na najlepszą świąteczną ekspozycję. Dwadzieścia sklepów ma szansę wygrać wizytę Śnieżynki, która przeprowadzi w sklepie jednodniową świąteczną animację. Za zakup 4 piw marki Lech, Żubr, Redd’s lub Gingers konsumenci otrzymają wyjątkowe świąteczne upominki.
Świąteczna akcja Kompanii Piwowarskiej przeprowadzana jest w tym roku po raz pierwszy i jest jedyną tego rodzaju akcją przeprowadzaną w Polsce na tak dużą skalę.
tagi: Sieć abc , abc , Kompania Piwowarska ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...