Podobnie jak we wcześniejszych edycjach uczestnicy programu zbierają punkty za zakupy produktów znajdujących się w ofercie dystrybucyjnej Kolportera. Punktacją objęte są artykuły spożywcze wyznaczonych producentów. Punkty można zbierać także za zakup produktów z asortymentu marek własnych Kolportera. Kupując zatem napoje energetyczne Tabu czy produkty spożywcze Dobry Wybór również zasila się swoje konto.
„W poprzednich edycjach programu zabieraliśmy naszych współpracowników do Maroka, na Wyspy Kanaryjskie, Cypr, Sir Lankę i Ibizę” – mówi Tomasz Latos, manager produktu Departamentu Dystrybucji FMCG Kolportera. – „Każda z wycieczek miała inny charakter i dawała możliwość poznania innej kultury, przyrody i obyczajów mieszkańców. Tak będzie i tym razem.”
Program „Afryka dzika” potrwa do 31 stycznia, a wyjazd kontrahentów do Kenii zaplanowano na wiosnę 2012 roku.
tagi: Kolporter ,
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...