Nowy sklep o powierzchni 120 mkw. jest najmniejszą perfumerią Douglas. Jednocześnie oferuje szeroki wybór marek na wyłączność – m.in. Sensai Kanebo, Collistar, Nouba, Elie Saab. Podwyższony standard, grafitowa, elegancka kolorystyka wnętrza i nowoczesne oświetlenie LED tworzą klimat przytulnego butiku, w którym można korzystać z bogatej oferty produktowej i serwisowej (4 stanowiska do makijażu). Sklep zaaranżowano w nowym formacie kompaktowym, który oznacza maksymalnie efektywne wykorzystanie powierzchni ułatwiające jasną nawigację dla konsumenta. Nowa perfumeria znajduje się na parterze, obok Zary.
„W październiku i listopadzie otworzyliśmy siedem sklepów – w Kielcach, Szczecinie, Krakowie, Ostrowie, Kaliszu, Toruniu i w Warszawie. W najbliższych miesiącach zaprosimy klientów do naszej setnej perfumerii” – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, Prezes Douglas Polska. Rozbudowa sieci dystrybucji w drugiej połowie roku ma swoje uzasadnienie szczególnie w obliczu sondażu, który TNS OBOP przeprowadził na zlecenie Douglas Polska – wynika z niego, że w tym roku 50% Polaków pod choinkę kupi kosmetyki, a kolejne 20% – perfumy („Jakie prezenty Polacy znajda pod choinka?” – TNS OBOP dla Douglas Polska).
tagi: Douglas ,
Co nas czeka w Nowym Sezonie Ż? Żywiec Białe 0.0% debiutuje...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex, w dniu...
Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...