Kampanie i Promocje

Ambasadorka marki Palette odkrywa kolejne talenty

Wtorek, 29 listopada 2011 Autor: Monika Dawiec,
Szukasz odpowiedniego pomysłu na świąteczny prezent? Ania Dereszowska razem z zespołem przygotowała coś specjalnie dla tych, którzy cenią znane polskie piosenki. Na pierwszej solowej płycie Anny Dereszowskiej „Już nie zapomnisz mnie” będzie można usłyszeć wspaniałe polskie standardy autorstwa Henryka Warsa w całkowicie nowej aranżacji. Palette jest partnerem tego wydawnictwa.

Piękna i znana ambasadorka marki Palette, Anna Dereszowska postanowiła zaprezentować szerszej publiczności swój kolejny talent – tym razem wokalny. Na płycie „Już nie zapomnisz mnie”, która na sklepowych półkach pojawiła się 22 listopada, można znaleźć nową wersję standardów Henryka Warsa - znanym wszystkim utworów z okresu międzywojennego. W wykonaniu Anny Dereszowskiej takie piosenki, jak „Ach jak przyjemnie”, „Miłość Ci wszystko wybaczy” czy „Umówiłem się z nią na dziewiątą”, nabiorą zupełnie nowego, bardziej awangardowego charakteru.

Niespodzianką dla niektórych będzie fakt, że Anna Dereszowska śpiewa od dawna
– z zespołem Machina Del Tango współpracuje już od 8 lat. W tym roku razem z Andrzejem Krzywym nagrała piosenkę na najnowszą płytę De Mono, a od niedawna występuje również z The New Art Ensamble. Ania, jak mówi, dojrzała niedawno do wydania solowej płyty, a Palette postanowiło gwiazdę w tym wesprzeć, jako sponsor współpracując także przy nagraniu teledysku do piosenki „Sex apeal”.

Anna Dereszowska rozpoczęła swoją współpracę z Palette w lipca bieżącego roku Swoim wizerunkiem wspiera działania promocyjne i marketingowe tej marki w prasie i internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i punktach sprzedaży. Po kilku miesiącach owocnej współpracy Palette postanowiło wesprzeć swoją Ambasadorkę przy realizacji jej pierwszej solowej płyty.

tagi: Palette ,