Filmy spaja postać bohatera, który w obecnej kampanii odkrywa kolejną sferę jego życia: internetowy blog, poprzez który dzieli się swoją pasją i wiedzą. Opowiada o inspiracji tworzenia i różnorodności soków jabłkowych – Jabłka… czerwone czy złote? Zafascynowani różnorodnością odmian, zawsze poszukujemy tych najlepszych, starannie dobieramy gatunki i kreujemy z nich nowe połączenia smaków. Które wybrać? Jedne uwodzą klasycznym smakiem, inne kuszą wyjątkową słodyczą i delikatnym złocistym miąższem.
Kampania obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne oraz kanały tematyczne. Przygotowanie spotu powierzono agencji Opus B, natomiast planowanie i zakup mediów domowi mediowemu MEC.
tagi: soki , soki jabłkowe , Hortex ,
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....