Kampanie i Promocje

Kuszące smakiem i aromatem soki jabłkowe

Piątek, 25 listopada 2011 Autor: Maja Święcka,
Rozpoczęła się kampania reklamowa soków Hortex. Jest ona kontynuacją rozpoczętej w ubiegłym roku komunikacji marki pt. „Poczuj smak pasji”. Opowiada o pasji tworzenia wyjątkowych smaków i o dzieleniu się nimi. Prezentuje soki jabłkowe, zainspirowane różnorodnością jabłek i ich smaków…

Filmy spaja postać bohatera, który w obecnej kampanii odkrywa kolejną sferę jego życia: internetowy blog, poprzez który dzieli się swoją pasją i wiedzą. Opowiada o inspiracji tworzenia i różnorodności soków jabłkowych – Jabłka… czerwone czy złote? Zafascynowani różnorodnością odmian, zawsze poszukujemy tych najlepszych, starannie dobieramy gatunki i kreujemy z nich nowe połączenia smaków. Które wybrać? Jedne uwodzą klasycznym smakiem, inne kuszą wyjątkową słodyczą i delikatnym złocistym miąższem.

Kampania obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne oraz kanały tematyczne. Przygotowanie spotu powierzono agencji Opus B, natomiast planowanie i zakup mediów domowi mediowemu MEC.

tagi: soki , soki jabłkowe , Hortex ,