Wiadomości

Sieć Gama: średnio trzy placówki miesięcznie

Czwartek, 24 listopada 2011 Autor: Monika Dawiec,
Średnio trzy placówki miesięcznie uruchamia powstała w czerwcu sieć Gama – wspólna inicjatywa spółdzielni Społem i Partnerskiego Serwisu Detalicznego z Grupy Dystrybucyjnej Tradis. Pierwszy supermarket sieci powstał pod koniec czerwca w Zakopanem. Dziś pod szyldem Gama w całej Polsce działa już 14 placówek, do końca roku ma ich być 20.

W połowie listopada w Chełmie ruszył największy sklep sieci Gama w Polsce. Jego powierzchnia handlowa sięga 800 mkw. Na asortyment palcówki składa się ponad 10 tysięcy indeksów. W ofercie supermarketu znajdują się produkty spożywcze i drobne artykuły przemysłowe. Głównym dostawcą jest spółka Tradis z Grupy Handlowej Emperia. Wyróżnikiem chełmskiej Gamy jest zaopatrywane przez kilkunastu dostawców stoisko mięsno – wędliniarskie, z ladami chłodniczymi o łącznej długości 22 m. Na stoisku piekarniczym klienci mają możliwość wyboru ulubionego pieczywa z własnej piekarni chełmskiej spółdzielni. Placówka oferuje także szeroki wybór win różnych gatunków z całego świata.

„Nasi klienci bardzo pozytywnie odbierają zmiany wynikające z wprowadzenia w naszych placówkach standardów sieci Gama. Optymizmem napawają również wyniki ekonomiczne. Gama to sprawdzony projekt, dlatego  docelowo w Chełmie będzie działać siedem placówek tej sieci” - mówi Krzysztof Zając, Prezes Zarządu Społem PSS w Chełmie. 

Chełmska spółdzielnia posiada obecnie cztery placówki działające pod szyldem Gama. Dwie Gamy działają w Lubartowie, po jednej w Zakopanem, Bielsku Podlaskim, Wałczu, Wodzisławiu Śląskim, Kołobrzegu, Hajnówce, Kielcach i Końskiem. Kilka kolejnych supermarketów powstanie do końca grudnia, a przyszły rok Gama chce zamknąć liczbą 100 placówek.

„Każdego tygodnia w sieci Gama oferujemy kilkadziesiąt produktów w stale niskich cenach i kilkadziesiąt kolejnych produktów objętych promocjami. Obecnie, wspólnie z naszym dostawcą strategicznym - firmą Tradis, przygotowujemy dla sieci Gama i naszych spółdzielczych partnerów kolejne narzędzia sprzedażowe - listy top produktów, zakupy dealowe, pracujemy także nad projektem marki własnej. Kilkadziesiąt produktów marki własnej z najniższej cenowo półki chcemy zaoferować spółdzielniom już na początku przyszłego roku. Wszystkie te działania umożliwiają konkurowanie na rynku nawet z największymi jego operatorami” – mówi Małgorzata Więch, Członek Zarządu i Dyrektor ds. Rozwoju PSD SA.
 

tagi: Gama , Tradis ,