W pierwszej fazie programu, liderzy opinii i dziennikarze branżowi z Polski, będą mieli okazję, podczas wycieczki do Hiszpanii, odkryć kolejno oliwę z oliwek Extra Virgin o chronionej nazwie pochodzenia Baena, wino o chronionej nazwie pochodzenia Ribera de Duero, a także - za pośrednictwem Confecarne, szynkę Serrano, chronioną znakiem Gwarantowana Tradycyjna Specjalność (GTS). Ponadto w ramach wyjazdu, zaplanowane zostały inne, uzupełniające spotkania. Podróż odbędzie się na przełomie listopada/grudnia br. i potrwa 4 dni.
Ten wspólny dla trzech produktów program ma na celu pokazanie, że produkty ze znakiem jakości posiadają atrybuty lub szczególne cechy jakościowe, które odróżniają je od pozostałych produktów tego samego gatunku. Ponadto, są one gwarancją dla konsumenta, jeśli chodzi o źródło pochodzenia, metody produkcji i przetwarzania oraz kontrolę jakości.
Kampania będzie prowadzona równolegle także w Niemczech i Danii. Przewidziany budżet dla 3 krajów wynosi około 1,2 mln euro.
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...