Auto-Spa będzie otwierać myjnie przy supermarketach POLOmarket. Jest to kolejna – po Tesco – sieć handlowa, z którą współpracuje wrocławska spółka.
Pod szyldem Auto-Spa działa aktualnie 25 myjni, w tym pięć należących do franczyzobiorców. Sieć oferuje swoim partnerom ponad sto atrakcyjnych lokalizacji przy super i hipermarketach TESCO, a dzięki współpracy z siecią POLOmarket dołączy do nich ponad 20 kolejnych.
„Współpraca z siecią POLOmarket daje nam możliwość dotarcia do nowej grupy klientów, głównie w mniejszych miejscowościach, gdzie dotychczas nie byliśmy obecni. W nowych lokalizacjach pojawiać się będą głównie 2-stanowiskowe myjnie, z których skorzystają przede wszystkim klienci supermarketu przy okazji zakupów, ale także okoliczni mieszkańcy” – mówi Sławomir Decewicz, Prezes Auto-Spa.
Atutem konceptu Auto-Spa są atrakcyjne lokalizacje w sąsiedztwie super i hipermarketów. Jak podkreślają przedstawiciele firmy myjnie zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie centrów handlowych stają się coraz popularniejsze wśród klientów sklepów wielkopowierzchniowych, którzy docenią możliwość skorzystania z obu usług w tym samym miejscu bez konieczności przemieszczania się.
Firma Auto-Spa rozwija się poprzez sprzedaż licencji franczyzowej i budowę kolejnych, własnych obiektów. Zainteresowani konceptem mają możliwość zakupu już istniejącej myjni lub wybudowania własnej w wybranej lokalizacji z gotowym pozwoleniem na budowę. W ofercie Auto-Spa dostępny jest również kredyt na uruchomienie placówki partnerskiej, a od niedawna także własna technologia mycia bezdotykowego.