Wiadomości

X - lecie Lewiatan Kujawy Sp. z o.o.

Piątek, 18 listopada 2011
W dniach 27-28 października br. firma Lewiatan Kujawy obchodziła uroczysty jubileusz 10-lecia w Hotelu Windsore & Palace w Jachrance k. Warszawy. W spotkaniu uczestniczyli właściciele sklepów zrzeszonych w Spółce Regionalnej Lewiatan Kujawy, producenci, dystrybutorzy, pracownicy Lewiatan Kujawy i wielu innych zaproszonych gości.
Głównym punktem dwudniowego spotkania była uroczysta kolacja oraz bal z okazji 10-lecia. Zarząd firmy podsumował 10 – letnią historię Lewiatana Kujawy. Zaprezentowano również materiał filmowy, który powstał z okazji jubileuszu 10 - lecia. Okolicznościowe statuetki otrzymali klienci będący od początku w strukturach spółki regionalnej. Wyróżniono również klientów, których sklepy odnotowały dynamiczny wzrost obrotów.
Spotkanie było okazją do podziękowań za dotychczasową współpracę dla partnerów handlowych. Gwiazdą wieczoru był znany iluzjonista Maciej Pol, który zaprezentował pokaz iluzji i magii. Goście mieli możliwość skorzystania z bogatej oferty rekreacyjnej hotelu oraz programu rozrywkowo-sportowego przygotowanego przez organizatorów spotkania.
Lewiatan Kujawy
Lewiatan Kujawy powstał 10 lat temu jako jedna ze spółek regionalnych ogólnopolskiej Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Spółka zajmuje się koordynacją i budową sieci sklepów Lewiatana w centralnej Polsce. Siedziba firmy znajduje się we Włocławku na ul. Komunalnej. Łączna liczba podmiotów handlowych zrzeszonych w sieci franczyzowej wynosi 360.  
Łączne obroty w roku 2010 sklepów zrzeszonych w Spółce Regionalnej Lewiatan Kujawy przekroczyły 800 mln zł rocznie. Spółka Regionalna Lewiatan Kujawy należy do liderów wśród spółek regionalnych Lewiatan Holding S.A. w zakresie ilości palcówek, obrotów i dynamiki wzrostu. Czołowa pozycja jest wypracowywana przez sukcesywnie rozwijanie nowoczesnych technik zarządzania sprzedażą oraz inwestycje w rozwój technologii informatycznych wspomagających zarządzanie, które podpowiadają i dają materiał potrzebny do podejmowania optymalnych decyzji dla franczyzobiorców.
Od 2009 roku wdrażany jest informatyczny model wraz z systemem zarządzania kategoriami produktów. Franczyzowe placówki detaliczne są w stanie efektywnie zarządzać asortymentem i mogą skutecznie konkurować z zachodnimi sieciami sprzedaży, które swoją ekspansję rozszerzają na miejscowości uważane dotychczas za nisze tradycyjnego handlu.



tagi: Lewiatan Kujawy Sp. z o.o. ,